Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Gikk fra mannen min for flere måneder siden. Forholdet hadde skrantet i flere år. Han ble deppa og prøvde alt for å få meg til å bli, men jeg sto på mitt. Nå har han fått ny kjæreste og er tydeligvis dødslykkelig med den nye, og jeg er sjalu og angrer. Vil bare ha igjen det gamle livet mitt. Har bedt på mine knær om å prøve igjen, men han blånekter. Har det tydeligvis såååå supert med denne nye. Ikke hjelper det at hun er slank og jeg føler meg feit og jævlig heller. Han har rett og slett ingen følelser igjen for meg. 10 år rett ut av vinduet. Pokkers mann. Han kunne vel gitt familien sin en siste sjanse før han fant en ny.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Må vel nesten være litt din egen feil når du var så sta å ikke ville bli. Klart han vil komme seg videre når han så at det ikke kunne bli dere igjen. Sorry, Mac, men sånn er det bare=/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Er jo du som valgte å gå fra han, og du stod på ditt da han tryglet og ba om at du kunne bli, og dere prøve igjen. Han valgte å gjøre det beste han kunne, etter å bli dumpet, og heldig for han fant han kjærligheten på ny. Han prøvde for familien, du ble bare sjalu og vanskelig når du så at du ikke lenger fikk. Du som ikke ga familien en siste sjanse, ikke han.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 enten er du et forumstroll(yet again...) eller så er du blotta for selvinnsikt...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Det er en risiko for å angre når man går fra en mann som ikke er grusom mishandler eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Man vet ikke hva man har før man plutselig ikke har det lenger..... følte jeg for å si nå.....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Ehhhhh....synes det er feil å legge skylda over på han når du forlot han..... han prøvde å få deg til å bli, hva mer skulle han ha gjort? Han har gått videre i livet sitt, på tide du også gjør det! Gå ned i vekt og vis han hva han går glipp av ;-) Nå har du mulighet til å reise deg opp og utvide horisonten! Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Jeg håper for din skyld at du er et forumstroll. For hvis ikke, har du forferdelig lite gangsyn, og er skremmende egoistisk. Du sier at du gikk fra ham for flere måneder siden, etter at forholdet hadde skrantet i årevis. At du sto på ditt da han prøvde alt for å få deg til å bli. Og nå som han ikke lenger pines og lengter etter deg, men har funnet lykken med en annen, så er du forbannet for at han ikke vil gi familien en siste sjanse? Du er jo ikke riktig navla, hvis dette er seriøst ment. Hvorfor var det først da han ble lykkelig med en annen dame at du begynte å be på dine knær om å få ham tilbake? Fordi du ikke tåler å se ham lykkelig med en annen, mens du tydeligvis fremdeles er singel? Fordi du da ikke lenger kan se for deg at han sitter hjemme, deppa og frustrert, og lengter tilbake til deg? Fordi du trodde du var sentrum i hans univers, selv om du valgte å fjerne deg vekk fra livet hans?! Hvis dette er et ekte innlegg, må jeg si jeg syns synd på deg. Ikke fordi han ikke vil ta deg tilbake, men fordi du må være skummelt selvsentrert.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Du vil kun ha han tilbake fordi han har funnet en annen. Sjalu ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå