Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Ei venninne tok meg med sist uke, denne uken har jeg vært der 3 ganger selv. Bruker ikke mye hver gang. Satt grense på 100 kr da. Ikke tipper jeg og jeg syns det er greit å vite med en gang at man vinner. Må ikke bli hekten nå, det sies at man kan fort bli det.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Nei, jeg går ikke selv. Har vært bingovakt på to forskjellige steder gjennom frivillig arbeid i idrettslag og korps. Da har jeg jo sett hvile typer mennesker som spiller bingo, og har kommet fram til at det ikke er for vanlige oppegående mennesker. Med mindre en er over 75 år da.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Ikke for vanlig oppegående mennesker?! De var i hvertfall i aller høyeste grad oppegående de menneskene som var der når jeg jobbet der for noen år siden. Har jobba på bingo i rundt 8 år før jeg bytta jobb, å jeg stortrivdes. Nesten som å jobbe på et omsorgshjem. Ja det er mange eldre på bingo, men også mange unge! Men jeg synes det er helt topp at i hvertfall de eldre kommer seg ut. Tar bilen eller bussen til bingo å treffer mennesker. Er sosiale, drikker litt kaffe, de skravler jo hull i hodet på hverandre. Men de har da i hvertfall et lite lyspunkt i hverdagen. Etter å ha jobbet der lenge ble jeg jo kjent med mange av de som var faste besøkende, og de er ofte enker/enkemenn, enslige etc. Å de sa alle det var så koselig å komme seg ut litt. En dame sa til meg en gang det var nesten litt som å komme til en "fritidsklubb" for eldre:) De føler seg litt for unge å kvikke til å reise på gamlehjemmet. Bedre enn å visne hjemme foran tv med armene i fatle.. Å de er fullt oppegående! Kjenner til både en gammel pilot, kjemiker, sykesøster, lege, psykolog å mye mer. Pensjonerte men skarpe som lyn*! Så bingo er også for oppegående mennesker!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 "Så bingo er også for oppegående mennesker!" HAHAHA! Ehh...nei
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Jeg sa: "med mindre de er over 75." Ergo de eldre regnes ikke med når jeg snakker om de som ikke er oppegående.
Dr. Greve Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Bingo er AWESOME! Undervurdert til tusen. En skjult skatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå