Gå til innhold

Hvis noen sender venneforespørsel til deg og du aksepterer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

forventer du at de sier noe til deg eller er taushet like greit?

Hva gjør du selv når du blir akseptert av en du har sendt forespørsel til? Sender du noen ord på veggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer ingenting og jeg skriver sjeldent noe til nye venner med mindre de virkelig er spesielle.

Skrevet

I starten med FB, godkjente jeg forespørsler over en lav kam, uten å forvente noe som helst. Etterhvert som tiden gikk, innså jeg at jeg faktisk forventer litt av de som kaller seg vennene mine. Hvis de virkelig vil være venn med meg, vil de vel også ha litt kontakt, ikke bare ha muligheten til å spionere på meg, eller ha meg i sin store fire-femhundre og noe-vennlista si? Så, jeg har sakte men sikkert barbert ned vennelista mi, samt lagt en haug av de gjenværende på limited profile-liste, sånn at de har svært liten tilgang til min side. Hvis de da ønsker mer tilgang/ha kontakt, så får de rett og slett sende meg en melding om det. Det jeg syns er sprøtt, er at enkelte av de jeg har slettet fra lista mi, har sendt meg ny forespørsel ettehvert, gjerne med en melding ala "Vil du ikke være vennen min, eller?!?!?!" Folk er rare...

Skrevet

Synes det er litt rart å fjerne kjentfolk jeg da. Hadde ikke gjort det selv. Med mindre det var personer som har vært "slemme"."Normen" er vel å ha ganske mange, tipper gjennomsnittet har over 100 venner, og da er det jo ikke så rart om man ikke holder tett kontakt med alle.

Skrevet

Jeg har ingen på limited profile, da er det virkelig ingen jeg vil være venner med.

Hun ene naboen her jeg bor satte meg på limited profile, blåst syns nå jeg og dermed slettet jeg henne.

Limited profile er kun for paranoide tullinger som vil fylle lista si mest mulig uten å gi noe tilbake!!

Skrevet

Helt enig! Men jeg har lagt noen få på limmited, og så gjemt dem. Dvs at jeg ikke går til deres side heller. Det er fordi jeg ikke vil plage folk som ikke har kontakt med meg med bilder og statuser etc som jeg legger ut, men synes det er så frekt å slette folk

Skrevet

jeg er da en av de paranoide tullingene.. Har flere grupper av venner noen er på jobb og noen som jeg kaller barn. Har det vært en jobbfest med bilder så kan jeg legge de ut på FB og skrive at det er bare jobb som kan se dem, evt noen bilder som jeg ikke ønsker at små kusiner skal se så sperrer jeg albummet for barn.

Skrevet

Jeg forventer ingenting, men jeg godkjenner ikke hvem som helst. Har slettet mange "venner" jeg, etter å ha innsett at det bare er idiotisk at de skal se at jeg og barna har kost oss idag. Som om de bryr deg om det. Også er det så slitsomt å ha noen på face som man aldri, aldri skriver med og som stadig oppdaterer "trena idag", "skal ta manikyr idag", "ligger i sola idag" og alt annet jeg ikke kunne brydd meg mindre om.

Skrevet

Jeg bare gjemmer sånne jeg. Kjedelig å ha fjernet noen hvis man plutselig treffer på dem en dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...