Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Har dere virkelig så jævlige barn at dere må la frustrasjonen gå utover oss andre her inne som faktisk vil stille ett spørsmål uten å bli mobbet og kjeftet på? Bryr dere dere så lite om de at dere heller vil sitte her å kjefte? Kan virkelig ikke tenke meg noen annen grunn til at folk skal være så stygge... For barnas skyld, så slutt å kjeft. Bruk heller energien deres på å være sammen med barna.. Hadde jeg vært barnet til dere som kjefter og styrer på her inne, så hadde jeg følt meg så vanvittig utrygg.. Jeg sier ikke at dere ikke skal kjefte, men ikke kjeft og vær frekke når det ikke er noen grunn til det.. Jeg stilte ett helt normalt spm for en stund siden, og fekk til svar at jeg var dum.. Altså, hva søren? Seriøst, vi er voksne damer, nå syns jeg vi skal skjerpe oss...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Hadde jeg skjønt sammenhengen av det du mente, jeg mener hvilke innlegg du sikter til så kanskje jeg hadde skjønt det.....mulig jeg er dum ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå