Gå til innhold

Aau- vondt i magen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke siden jeg fødte og nå fikk jeg så sinnsykt vondt i magen, helt helt nederst, antakeligvis i området der livmoren er. Tror ikke det er etterrier pga at jeg hadde mye av det første tre dagene og har ikke hatt det siden. Dessuten har dette vart i 30 min og etterriene jeg hadde i begynnelsen var jo bare tak. Har vært en del i bevegelse i dag, veit ikke om det har noe å si. Smertene kom veldig plutselig. Har fortsatt renselse, tror jeg har blødd litt mer i dag enn de siste dagene. Noen ideer om hva dette kan være?

Og er det vanlig at blødningen går i rykk og napp? Noen ganger blør jeg lite, andre dager blør jeg mye og klumpvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn fikk jeg det også etter å ha født andremann. Kom en uke- ti dagers tid etter fødselen. Skikkelig vondt og annerledes enn etterrier. Det endte med at jeg ringte barselhotellet for å høre, de sendte meg på ultralyd og som jeg mistenkte - det var koagulerte blodrester i livmoren som ikke hadde kommet ut selv. Ikke så mye men nok til at det var ordentlig vondt. Så jeg fikk et par skjede stikkpiller med meg hjem og så skulle det komme ut av seg selv. Det gjorde det.

Så det kan godt være det hos deg og? Fort gjort å sjekke det ihvertfall for godt er det ikke.

Lykke til og kos deg med den lille bebisen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...