♫røverdøtreog♪røver Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 ...går på veggen av kjedsomhet og bekkenløsning - så da blir det sånn=S Må ha noe å gjøre, så kan like gjerne holde på med noe nuftig - men håper virkelig ikke jeg rekker å bli ferdig før fødsel, hehehe. Svangerskap som begynner å nærme seg elefant-lengde, liksom. Flere som er lenket til sofa og krykker om dagen, eller?
MizzaM Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Sofasliter her også...Og jeg har 54(!!!) dager igjen:(! Eller egentlig 7-14 mindre enn det(får dato imorra:)!) da hun blir tatt med KS bla grunnet invalidiserende bekkenløsning. Lykke til med teppe og fødsel:)!
cathy 2 på under 1 år Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Elefant lengde??? Jeg er ikke lenket til sofa eller krykker men har veldig bekkenløsning og sliter skikkelig, har bare 6 dager til termin men skal til sykehuset på mandag for og bli satt i gang pga vekstavvik på over 23% og så har det vært tegn til morkake svikt. Om bare noen kunne skrudd ned temperaturen ute også litt så hadde dette vært litt greiere, har en jente som fyller 1 år om 40 dager så strever litt med og kunne følge etter henne (så jeg har elefant lengde med mest sansynlig under 11 mnd mellom 2 babyer). Håper det starter snart så jeg kan få bevege meg litt mer normalt! Gleder meg til og kunne kle på meg uten at jeg enten må sitte eller ha hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå