Gå til innhold

Noen her som sliter med PMS?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det GJØR jeg,men det er humørsvingningene som plager meg mest og det er de jeg trenger "hjelp" for..

 

Finnes det noe som hjelper?

 

Jeg har mange dager i mnd hvor jeg er så humørsyk,blir sur og grinete for ingenting og bagateller blir plutselig til kjempeproblemer.Akkurat som om ikke hodet mitt klarer å tenke klart,klarer ikke helt å beskrive det..

Merker det går utover alt og jeg synes det har blitt verre etter at jeg fikk nr.3..

 

Noen med tips eller råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes de som går på antidepressiva noen dager i måneden. Om det kan fungere for deg må du nesten diskutere med en lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...