Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Når vi fikk gutten vår for noen uker siden hadde vi ikke navnet klart. Ingen av oss hadde en klar favoritt og det var vanskelig å bestemme seg. Tilslutt ble vi enige om et navn, og har nå brukt det i ca tre uker. Jeg har fortsatt ikke hørt mannen min bruke navnet på barnet, og han kaller han fortsatt bror/lillebror. Han sier han ikke blir fortrolig med navnet, og har lyst å bytte. Problemet er at vi ikke har noe å bytte til....Han har et forslag, men det er et navn jeg ikke er fortrolig med. Er det rart å bytte navn etter en stund? Andre som har gjort det? Jeg sa til mannen min at han må prøve å bruke navnet en stund for å se om han kan venne seg til det. Visst ikke må vi vel finne på noe nytt. Jeg er fornøyd, så det blir litt kjedelig å gå tilbake til start...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Har dere registrert navnet ? Hva heter han ?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Så lenge navnet ikke er meldt til folkeregisteret, så kan dere egentlig bytte hver dag... Og babyen skjønner ennå ikke at han har et navn. Men selvsagt, dess før navnet er "fastlåst", dess bedre ) Er gravid med gutt selv, og syns guttenavn er utroooolig vanskelige... Men håper jeg blir "forelsket" i ett snart..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Neida, har ikke registrert det enda Han heter Torkil
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Vi bestemte oss ikke endelig før minsten var 6 mnd. Brukte ikke noe navn før den tid. Og når folk spurte så sa vi som sant var at vi ikke hadde bestemt oss helt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå