Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Vet ikke hva jeg skal gjøre, og legen finner ikke noe galt med meg. Men hver dag er det er ork å stå opp, kunne ha sovet hele dagen. Tenkte at det fine været idag kanskje ville få meg mer opplagt, men nei... Tok med lillegutt ut på sykkel i 11 tiden,men det var ikke særlig langt vi kom før jeg ikke orka mer. Måtte bare hjem igjen og slappe av. Ringte derfor til min mor som han er hos nå for å få aktivisert seg litt. Jeg ligger bare å døser. Orker ikke lage middag engang før mannen min kommer hjem. Hva er det som er galt med meg, tro? Er det noen som har hatt det lignende? Ikke er det stress i forbindelse med jobb heller, siden jeg fortsatt er hjemmeværende med sønnen min. Har jo hatt en del psykisk stress da, i forbindelse med jobbsøking og avslag på jobber siden jeg ikke har vært kvalifisert nok, dårlig økonomi her hjemme siden jeg ikke har inntekt nå og stress i den forbindelse siden vi må snu på kronene. Men jeg vet ikke, føler ikke dette er stress nok til at jeg skal bli så utmatta som jeg er nå. Det verste er vel egentlig at når kvelden kommer så ligger jeg å døser på sofaen, men med en gang jeg går å legger meg i senga våkner jeg til. Kan da ligge å planlegge morgendagen osv, alt jeg skal få gjort, men når morgendagen først kommer orker jeg såvidt å stå opp. Holder på å bli gal av dette, vil bare være normal, men når ingen finner ut hva som feiler meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Av og til sovner jeg kl.22, andre ganger kl.2 på natta. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Har du sjekket blodsukkeret ditt? Jeg hadde det som deg, og jeg har diabetes..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Er ikke det et utmattelsessyndrom? Trodde det var folk som var utbrent som fikk det, og som sagt har ikke jeg vært i jobb på over et år pga barselpermisjon. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Diabetes er jeg sjekket for og det har jeg ikke. Men takk for tips likevel. Det er det som er problemet her, for legen finner ikke noenting galt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå