Gå til innhold

hvor blir det av energien min??


pumalinn

Anbefalte innlegg

har ikke energi i det hele tatt, hvor blir det av den? noen her som har det på samme viset? og når begynte energien å komme igjen? har to barn fra før og kjenner jeg er helt tom for energi til å nesten ta meg av de.. heldigvis har jeg mann som hjelper meg når han ikke er på jobb...

men jeg blir så frustrert når jeg ikke får gjort noe her hjemme fordi kroppen min streiker....

KJÆRE ENERGI, KOM TILBAKE; JEG TRENGER DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje samme sted som min ble av...?

Er min første dette her så eg har ikke noen andre smårollinger å ta meg av. Føler med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - skal ikke mye til før jeg må legge meg på sofa'n og hvile. Heldigvis har jeg fri om dagen, men føler liksom dagene går uten at jeg får gjort noe som helt. ganske frustrerende. Er litt bedre nå enn for en uke siden heldigvis. Så får håpe det ikke fortsetter så alt for lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg føler med deg, har det akkurat slik selv..

Jobber fullt hele sommeren og har to små hjemme. Klarer dagene på jobb, men det går utover mann og barn hjemme, resten av dagen ligger jeg rett ut på sofaen!!

Er 10,5 uke på vei, og håper dette er over rundt uke 12, så det er heldigvis ikke lenge til.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...