Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Hei! Lurer bare på om noen har lyst å dele sine GODE fødeopplevelser på Haukeland ? Hører så utrolig mye negativt... Har et fint svangerskap, men all negativ omtale om HUS gjør meg engstelig, synd når jeg ellers har det så fint med lille gullet i magen. Er ikke redd for selve fødselen, vet at jeg får KS om det medisinsk er nødvendig pga sykdom hos meg, men håper så inderlig at noen har opplevd et fint opphold der også Blir for dumt at dette skal ødelegge de siste, få månedene... På forhånd tusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har bare positive opplevelser derfra:) De hørte på meg, gjorde det beste for meg og var en god støtte. Eneste var gjerne at jordmoren virket litt sur, men jeg tror det var fordi jeg hadde vanvittige smerter^^ Jeg var på barsel, forresten. de var også veldig hyggelige etter fødselen;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk!!!!!! Fikk gåsehud på armene og tårer i øya, er visst gravid gitt!!! Du er den første med positive opplevelser jeg har hørt om til nå, you made my day!!!! Ønsker deg en riktig fin dag videre:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har født tre barn på Haukeland og har utelukkende positive opplevelser. Den første gangen måtte jeg ta hastekeisersnitt, og følte meg hele tiden veldig godt ivaretatt. Når situasjonen oppsto, var det plutselig 5 proffe leger og sykepleiere over senga, og like etter fikk jeg en frisk og fin gutt. Følte meg veldig trygg hele tiden. Jeg ble en gang mottatt av en jordmor jeg syntes var litt hurpete og hardhendt, men anslår at jeg hadde kontakt med 5-6 andre jordmødre tilsammen, som jeg bare kan si positivt om. De er flinke og proffe og rolige og har alle ressurser tilgjenglig om en situasjon skulle oppstå. Du må ikke bekymre deg! Jeg hadde uten å nøle født der igjen! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har også bare positive opplevelser med fødsel på haukeland Det er nå som oftest slik at det kun er "skrekkhistoriene" som kommer frem i lyset, og som folk tar til seg. Du trenger nok ikke være bekymret, de vet hva de gjør på, og de tar godt vare på deg! Er derfor de er der! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk:) Velger å høre på dere med gode opplevelser jeg, orker bare ikke mer bekymring og skrekkhistorier:) Ber heretter venner og kjente holde munn om de ikke har noe positivt å komme med:) Lykke til videre dere også, dere har gjort en småskremt førstegangs MYE roligere:)
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Har født både på Føden (2004) og på Storken (2007), og sistnevnte var supert både under fødselen og i oppholdet etterpå. Eget bad etc. Føden er helt ok, men likte ikke oppholdet på Barsel (firemannsrom)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har også født to barn på Føden og har bare gode minner, syntes alle var fantastisk omsorgsfulle og jeg følte at jeg ble utrolig godt ivaretatt. Hadde en litt voldsom fødsel og jeg husker at de holdt rundt meg og strøk meg på kinnet osv.Tenkte lenge på jordmoren etter min første fødsel, hun var helt fantastisk og kom til og med innom på fridagen sin for å se at alt stod bra til med meg og min lille jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå