Gå til innhold

Normalt å føle seg så elendig på slutten av svangerskapet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36 og har de siste dagene følt meg mildt sagt elendig. Kvalm, svimmel, følelse av å skulle besvime, tungt å puste, føler et ubehagelig press i hele ryggen og magen.. Ja.. Klarer ikke stort annet enn å ligge på sofaen.. Fortsatt like aktivt i magen, så er ikke bekymret for at det er noe galt med den lille. Men er det noe galt med meg?? Eller er det flere av dere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig å føle seg elendig på slutten. Jeg har hatt det slik en stund nå og er i uke 35. Greier ikke å stå stille lenge om gangen før jeg blir svimmel og noen ganger er det vanskelig å puste. Men dette kommer nok an på hvordan fosteret ligger og om det presser på lungene etc. Blir mange timer og dager på sofaen til meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt d ubehagelig i det siste selv... Rygg og føtter, slutta med kvalme, men erstattet med nye "plager". Tror det er litt med at det er bryllup til helga (min bror skal gidte seg) og jeg har da i den forbinnelse litt å tenke på... får liksom ikke slappa av, og føler jeg burde rydde litt i heimen, i tilfelle noen skulle få lyst til å stikke innom av slekta, når de først er her... Her ser helt grusomt ut... ettersom kjæresten har alle slags prosjekt på gang + at han er forlover. Og jeg har gravd frem alle bildene for å lage lysbildeshow... joda..hehe... Mye styr... men får vel d bedre etterpå sikkert :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JAAAA, det er helt normalt! Var sånn i forrige og er sånn nå. Var i super form langt ute i svangerskapenen begge ganger, men slutten har vært og er tung...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg i rekken! De siste to ukene av svangerskapet var TUNGE! Følte meg ganske ubrukelig, til tross for at jeg ikke hadde problemer tidligere. Jobba til uka før småen kom.

 

Men hadde samme problemene. Fikk vann i kroppen, ble tung, fikk vondt i rygg og bekken, svimmel, småkvalm, dårlig søvn. Æsj. Men heldigvis er målstreken nærme!! Og belønningen er fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øssjamei, ja, helt normalt. jeg har hatt halsbettennelse og bronkitt i to uker som ikke gir seg. er 37 fullgått nå, og kan føde når som helst. egentlig orker jeg jo ikke det...men er lei av svangerskapshormonene nå-so bring it on!! ;-)

 

er 2 gangs og hadde hard fødsel sist, så har brukt mye energi på å grue meg til fødselen. for en lettelse hvis alt går bra og er overstått!! gleder meg sånn!

 

lykke til alle dere og, det er derfor vi får tre uker perm før termin, fordi vi skal ligge strekk og "holde ut" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...