Gå til innhold

Ferie er jammen kjedelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er sant det er!

Dårlig vær, ingen av vennene til datteren min er hjemme (eller så har de ikke tatt ferie enda) og vi har allerede vært på en liten tur.

 

Vi kjeder oss!!!=)

 

Og hvor i svarte ble sommeren av? Vi hadde store planer om strandturer, teltur og fisking. Men nei...

Hva gjør dere i ferien når været er dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder huset!!!!! Og det er kjedelig det!!! Har ungefri, har vært i Hellas og på hytten.. Nå er vennene mine enten på jobb eller ferie.. Så da får huset gjennomgå :P

 

Men, skal på hytten igjen neste uke uansett om været er bra eller dårlig ;)

 

 

Dere kan jo være turist i egen by? Finnes ikke dårlige klær var det en klok en som sa en gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...