Gå til innhold

Kan jeg være gravid likevel? Eller hva skjer med kroppen min? Noen som har peiling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Saken er at jeg hadde rotet en del med p-pillene.

Fikk en brun aktig utflod som varte i 5 dager før jeg skulle hatt mensen.

Fikk så mensen til vanlig tid, bare at den varte kortere enn den vanligvis gjør.

 

Testet meg den dagen jeg fikk mens, og den var negativ.

 

Har siden gått med vondt i korsryggen, murringer og fått en del kviser (noe som jeg aldri har).

I dag (5 dager etter mens), fikk jeg noe vanvittig med utflod. Kun på papiret når jeg tørket meg. Det var mye og hvitt/gjennomsiktig. Sjekket om det var EL slim (for det kan strekkes ikke sant??) , men det var det ikke.

Magen min er oppblåst og øm og jeg har akkurat som voksesmerter i lysken og i bekkenet.

 

Er det mulig at jeg kan være gravd likevel? Blødningen jeg hadde var kort, men det var friskt blod med litt klumper i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er du ikke gravid, men at kluss med p-pillene har tulla med syklusen din......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert det:-)

Men har klusset med de før (jeg hadde ikke partener da) og da oppførte ikke kroppen min seg slik. Hmm..jaja, får bare slappe av tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar ikke blodprøve for å påvise graviditet der..Rart.

Men om jeg er gravid vil en test slå ut positivt likevel? (tenker da på om jeg er gravid utenfor livmoren og den sllags)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garantert ikke gravid. Skal litt til for at det klaffer, og mtp at du har gått på p-piller OG hatt mensen..neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var gavid med første mann hadde jeg noe lignene. jeg fikk mensen til vanlig tid. og etter det hadde jeg slike små blødninger som holdt oppe ett par dager og begynte igjen oxo masse utflod. tok en sjekk etter ca to uker og den viste en svak strek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test! Vet om flere som har hatt blødninger tidlig i svangerskapet. Men det er vel heller tvilsomt at du er gravid, men eneste måten å finne det ut på er å ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar de ikke blodprøve? Det var rart! Trodde nesten det var standard prossedyre jeg? Jaja, ta en ny test du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test i vei :-) Om den er negativ nå er du garanter ikke gravid!

Hold oss oppdatert da HI.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...