Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Kære dere jenter der ute,, det må da være flere der ute som har samme problem som meg, jeg holder seriøst på å bli gal. Problemet mitt er att det innimellom klør nedentil, det klør på "panelet" og rundt leppene, ikke inni selve kjønnsorgan. Dette har ikke noe med graviditeten, sex eller menstruasjon. Har vært hos lege, har ikke sopp, eller andre sykdommer! En fase prøvde jeg å bare dusje en gang pr dag, trodde dette hjalp siden jeg ikke klødde på flere uker, og var sååå glad, men så kom det tilbake, det kan vare fra bare en dag, men noen ganger opp til 5 dager før det gir seg. Ser egentlig ikke rød ut i det hele tatt, men det er grusomt når det klør der nede liksom, jeg er redd jeg blir så frustrert att jeg skader meg liksom, mest lyst å ta en stål børste og klø med,men det går jo ikke..... Tips???? flere med samme problem????? Dette er nå 5 dagen det klør så nå håper jeg det er over for denne gang, det går griet på dag tid når jeg alikevel er i bevegelse og har klær på, men om natta når jeg skal sove er tilgangen lettere til å klø og da blir det intens...grrrrr..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 hva med å forsøke å kutte ut såpe/bytte til mildere annet merke ? passe på trange klær, hva slags stoff det er i undertøyet du bruker ? smøre med babyolje, zinksalve?? høres ikke godt ut, håper du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Kommer kløen etter barbering av høna? ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 kan få tørr hud der som ellers på kroppen bytt intimsåpe, og kjøp intim fuktighetsgel på apoteket. Funka som en kule for meg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Alt dette har jeg prøvd, går ikke i for trange klær, siden underlivet mitt ikke tilsier det, har da alltid brukt dem stringa jeg har , klødde ikke sånn før, såpen har jeg alltid brukt , prøvd å bytte, funka ikke, men takk for gode råd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Hadde du slik klør som jeg beskriver, har prøvd å bytte intim såpe, men kan jo prøve igjen, og ha sånn gele i fall slik att jeg har noe å smøre med, men det virker ikke som det er pga att det er tørt liksom,men å prøve skader ikke iallefall, tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 jeg var plaga med kløe, å i begynnelsen var det bare en dag eller to, så gikk det over litt for så å komme til bake.. etterhvert så ble det bare værre å værre å jeg ble skikkelig sår, å da mener jeg sjikkelig sår.. var hoven og høna var mer eller mindre lilla i fargen på slutten... hadde rifter å det var sjikkelig smertefult å få vaska seg å smurt seg. prøvde sopp middel å alt det dær, men til ingen nytte... til slutt så var det ei jordmor som fåreslo å kjøpe den salva som det var minst kortison i på apoteket (den heter vel mildison) å blande litt mildison sammen med apotekets barne salve (som jeg allerede brukte til å smøre siden det var så sårt) åsså smøre et tynt lag på høna... å i løpet av få dager så var kløen og utslette borte... å har ikke kommet til bake... er verdt et forsøk i allefall vist ikke du finner noe annet som virker. jeg prøvde oxo bytte såpe, prøvde oxo å kutte ut såpe.. byttet vaskemiddele til klærne osv å ingenting viket... så vil anbefale deg å prøve den salva
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 ikke noe sammenheng der.,har tenkt på det også,men vil jo ikke slutte å barbere, men det er nok ikke derfor det klør, for denne gangen det klør så hadde jeg ikke barbert meg , for hvis det skulle vært det så ville det vel begynt den dagen jeg barberte, , men tusen takk alle sammen... Det er skikkelig frustrerende,vet ikke hva jeg skal gjøre, får vel bare bestille meg time hos gynekologen, gir meg ikke før dem finner ut av dette. Jeg må si att jeg tenker faktisk på dem som tar selvmord og pårørende ikke skjønner hvorfor, enn hvis dem hadde en slik intens kløe og ikke orket mere ???? ikke vet jeg,men man kan jo bli rett og slett gal av mindre .
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Skjer det når du bruker en viss type undertøy? Jeg husker jeg hadde en truse som alltid fikk meg til å klø :S *grøss*
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Bruker du bomullstruser? Barberer du deg innen maks 3 dagers mellomrom? I så fall kan det funke.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #11 Skrevet 15. juli 2010 Tusen takk, det skal jeg prøve, Så bra att problemet ditt ble borte
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #12 Skrevet 15. juli 2010 det er nesten som att jeg trur det kan være den ene trusa mi, skal rett og slett ikke bruke den på lenge, til neste klø så får vi se...er heldigvis over i dag,men i går ettermiddag/ kveld var jævli,sovnet greit faktisk,men med sprete ben hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå