Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Gutten min på fire mnd har plutselig fått det for seg at vi må legge oss i senga for å amme. Noen tips? Hjelper desverre ikke å sette seg på en uforstyrret plass..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jenta mi var også slik, hun måtte ligge rett ut i seng, gress eller annen plass. Nyttet ikke å gjøre noe annet. Prøvde i flere måneder og det ble bare skriking og sulten baby som resultat. Jeg sluttet å amme når hun var 8 mnd pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå