Gå til innhold

mange som har begynt å gå her?


Uro4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille kompisen min går heller ikke alene. Han strener avgårde når han holder oss i en finger da ;) Men ikke nok balanse til å gå alene gitt. 13 dager til han blir 1 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lillebror går. Han gikk da han var 11 mnd og 2 dager. Syntes da at det var litt tidlig, men det har gått overraskende bra. Noen knall og fall, men stort sett bare kuler og småkutt. Ja, bare forbered dere!!!

 

Nå har han fått farta skikkelig opp og tar "rennafart" og sparker fotball med storesøster. Går litt ute også, så jeg regner med han er ganske stødig til barnehagestart om en måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp her går også lille prinsessa. Tok sine første skritt alene 28. mai, men så gikk det veldig sent fremover...noen dager ville vi ikke prøve å gå en gang uten støtte.

 

MEN plutselig på selveste 1 årsdagen 3.juli når alle var tilstede oldemor,oldefar, farmor,farfar,mormor,bestefar,tanter og onkeler bestemte hun seg for at nå skal jeg virkelig vise hva jeg kan!!! Hun gikk fort rundt på gresset ute - reiste seg opp uten støtte og stabbet rundt.

 

Når tasser hun rundt overalt uten mål og mening ser det ut som - ganske så søtt egentlig. Men støtter Rima her forbred dere på mye knall og fall - de faller "høyere" nå. Her om dagen falt hun rett i gulvet fikk den snus leppa og blødde som bare det....vondt i mitt hjerte men gikk heldigvis fort over for henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også var det gåing på 1 års dagen forann slekt og venner:) Før det hadde han bare tatt 3-4 steg alene. Nå går han ganske mye, men bruker krabbinga når han skal fort frem eller langt avgårde.

 

Det søteste er at lillemann nå holder hendene på brystet når han går. Vet ikke helt hvorfor han gjør det. I begynnelsen holdt han de frem og ut til siden, for å holde balansen. Men nå holder han de altså på brystet, som en gammel mann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, her går han ikke enda nei. Han gå langs møbler og med gåbilen sin, men syns ikke det er noe særlig stas å gå hvis vi holder han i hendene. Går jo mye raskere når man åler eller kryper!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe gåing her ennå nei, 1 år og 5 dager. Går når vi holder han i handa, men ikke noe selv. Han prøver seg på å stå litt for seg selv, men ingen steg enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snuppa går som en racer :o) Tok sine første skritt rundt ti mnd, og når hun var 11 mnd så strena hun avgårde.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skritt alene hvis hun VIL og tør.. men tryggest er det med Brio vognen eller en hånd :) En uke unna 1 år her!! Puh... er så utrolig stolt av lille snuppa mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...