Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Er 6-1, hadde blødninger i natt. Er på ferie i en annen by enn der jeg bor, så ringte legevakten. Etter en stund ringte en lege meg tilbake. Og siden jeg "bare" skal være her frem til mandag, og så bruke 3 dager på å kjøre hjem, så kunne det vente til jeg kom hjem til fastlegen min... Der var den ferien ødelagt. Er nervevrak her jeg sitter.
Fru.Antonsen Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 er det sykehus i nærheten så dra dit. Eller dra til legevakta og få de til å undersøke deg. Men hvor mye blødde du og hvis det har gitt seg så er det ikke så mye å tenke på
Teres Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Bare møt opp på legevakten der du er på ferie du! Ikke greitt av de å avise deg på den måten i det hele tatt. Om de ikke tar imot deg, syns jeg du skal oppsøke en privatpraktiserende lege. Helt unødvendig å engste seg, er nok å tenke på når man er gravid:) Er jo ikke uanlig med litt blødninger så tidlig, men skjønner godt at du er engstelig jeg... Håper du blir møtt skikkelig, og at alt er bra med spiren din! Hilsen avdanka legevaktsykepleier fra storby:)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2010 Det har sluttet å blø nå. Tror jeg bare tar det med ro, og avventer. Dersom det ikke begynner igjen, venter jeg til jeg kommer hjem. Fastlegen min er fantastisk. Hun kommer til å sende meg på UL når jeg kommer hjem. Får dessverre ikke ringt henne nå. Hun er på ferie, og kommer ikke tilbake før på mandag. Takk for omtanken jenter
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Det er veldig svak trøst, men det er veldig vanlig. Så lenge du ikke har smerter og ikke blør mye så skal du bare nyte ferien. Jeg vet det ikke er lett å slå seg til ro med det, jeg hadde selv 4 blødninger på kort tid da jeg var rundt 6 uker. Jeg hadde i tillen en SA i uke 6 med forrige og hadde det rimelig ferst i minne. Men til tross for disse blødningene så er min lille spire sterk og fin enda (er 10 uker nå) og hjertet slår som bare juling Så prøv å legge denne blødningen til side og nyt ferien din, også går du til legen din heller når du kommer hjem. Ha en fin fin ferie videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå