Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det greit at babyen sover på magen? Jeg har en gutt på 5 1/2 mnd som har begynt å sove på magen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg forsøker å snu ham,han havner på magen igjen etter noen minutter...

Flere? Erfaringer?

Ha en fin dag,jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Men synes helsesøster sa at når de klarer å snu seg selv og vil ligge på magen så er det greit. Men tror de sier forskjellig!

Snuppa her på 7 uker ble snudd over på magen av meg kl.4 i natt, da hun ikke fant roen i det hele tatt! Sovnet med en gang hun kom på magen... Så jeg lurer litt jeg også... For hun bruker å få sove på magen på dagtid når vi kan se henne hele tiden.

Skrevet

Helsesøster sa det samme til meg også. Jenta mi er straks 8 mnd og begynte med dette for en uke siden, og plutselig sov hun hele natten gjennom..

Jeg prøvde å snu henne den første kvelden hun gjorde det, men hun snudde seg tilbake på magen igjen ganske fort. Jeg syns det er litt ekkelt, men det er ikke så mye jeg får gjort med det.

Skrevet

Jeg pleide å alltid legge Trollet på ryggen, men omtrent fra 6 mndrs alderen snudde han seg på magen nesten med en gang av seg selv. Jeg bare passet på at det var godt luftet på rommet, og han bruker hverken dyne eller pute. Han er 17 mndr nå og sover litt på ryggen, litt på magen, mye på siden.

Litt skummelt i begynnelsen, men at han vokser opp innebærer at jeg mister noe kontroll etterhvert, kan liksom ikke sitte ved siden av sengen og snu han hele natten...

Skrevet

Snuppa her sover alltid på magen.

Fra hun begynte å snu seg selv ...rundt 3 mnd har hun fått sove som hun vil.

Legger henne alltid på ryggen, så snur hun seg selv når det passer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...