Gå til innhold

Bare en mnd igjen :D


iok med sønn <3

Anbefalte innlegg

Ja, i dag er det 14 juli, og 14. august har jeg termin. Det begynner å kjennes på kroppen at jeg er KLAR! :D Å så fikk nabodama ut sin lille kjekkas for en liten uke siden, og da følte jeg at det var litt urettferdig :P hehe.. neida... Men jeg også ville ut å trille :D Håper det ikke blir så altfor mye over tiden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her - og begynner å bli klar!! ...men gikk 10 dg over sist, så det kan fort gå noen dager ekstra denne gangen og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen.. Her er det kun 2 1/2 uke igjen og er KLAR NÅ.... Men er førstegangsfødende så må vell bare belage meg på at det kan ta sin tid... Uansett så får jeg hilse på den lille innen en mnd hvertfall ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7. august, så det nærmer seg nå! Gleder meg også til trilleturer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en appelsinjuice i går, og den hadde utløpsdato på termindagen min :D :D :D (trur æ begynne å bli vel gravid når jeg får lyst til å ramme inn juicekartongen.....)

 

9.august begynner å bli nærme nå. Bare 5 dager til jeg kan karakterisere meg som fødeklar, selv om jeg kjenner meg rimelig fødeklar allerede!! Og innmari, innmari spent på hva det er slags liten fyr som bor så trangt så trang der nede under ribbena mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...