Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Ingen av oss har vært der tidligere. Vi har googlet litt på byen og severdigheter, men det må vel være best å høre fra dere? Hvor bør vi dra? Noe vi bør gjøre? Forslag til gode resturanter? Uteliv? Vi er ikke kjempe kulturelle av oss. Men bør vi gå på teater/Opera "bare fordi vi er i Berlin"? Vi gleder oss veldig:) Håper noen kan gi oss noen tips! God sommer!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg var der en langhelg og det var veldig fint. Vi ruslet rundt og så på arkitekturen i sentrum for den er helt spesiell og veldig fin. Vi tok også båttur langs elven og så på rester av muren ol. Det kan jeg anbefale. Brandenburgen tårn er også verdt et besøk (hvis du ikke har høydeskrekk, he he). I tillegg er det fine parker å besøke sånn som Tiergarten. Der finner dere koselig små kafeer og spisesteder. Hvis dere liker museumer og kunst kryr det av spennende tilbud, men det er jo ikke noe dere bør gjøre bare fordi dere kan synes jeg Shoppingen er også bra. Særlig er barnetøy og sko billig og bra i Tyskland. Og med tanke på mat er pølser med sauerkraut noe jeg bare må ha når enn jeg er der. Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk for svar:) Har notert alt ned. Har nok høydeskrekk, men skal jeg til topps så skal jeg til topps! Hehe.. Å jaa, det skal vi:) Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå