Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Tenker på det hoppet. Hun ble jo superkhendis over natta når hun stilte opp naken med hånda i skrittet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Kari Traa er kul!! Og de fleste visste da hvem hun var før det bildet
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Går jo an å være både kul og pr-kåt. Min mann er kul. Og har et oppmerksomhetsbehov større enn Alaska.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Hun ble superkjndis med hånda over skrittet ja, men det var da også en sponsoravtale. Altså hun fikk penger for det. Er ikke alle kjendiser i bunn og grunn pr-kåte da? Egentlig?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Noen mer enn andre. Men jo, alle kjendiser er pr-kåte. Synes det nesten er verre å kle av seg fordi spinsoren sier det enn av eget iniativ.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Hun hadde nok ikke gjort noe hun ikke var komfortabel med:) Ble et tøft bilde. Ikke smakløst:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Syntes hun er kjempe pr-kåt og uforsvarlig. Helt utrolig at ei på 36 år ikke vet bedre enn å hoppe i fallskjerm 15 uker før termin!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Har Alaska et stort oppmerksomhetsbehov?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Kari Traa Er skikkelig rå wohooooooooo :-D Pr-kåt - nei
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 Kari Traa er kul og råtøff og driter laaangt i den norske janteloven. Støtter eg ho i å hoppe som gravid, nei det gjer eg ikkje. Men eg er sikker på at Kari har diskutert dette med sin lege og jordmor. Må huske på at ho har hoppa mange hundre ganger og føler seg nok like stressa under hoppet som det me gjer på ein tur på butikken. Ja ho kunne falt ned og ho og barnet dødd, men det kunne ho også om ho hadde flydd med fly. Skal alle gravide da slutte å fly, køyre bil???????? Men eg hadde aldri gjort det sjølv -men det hadde eg ikkje gjort om eg ikkje var gravid heller hehe.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #13 Skrevet 14. juli 2010 Men det er da måte på! Alle med litt mellom øra vet at trykkforskjellen oppe i lufta er en smule høyere, og oxygenet er mye tynnere, pluss at adrenalinet gjør babyen stresset. Kan man ikke bare vente til man er ferdig med å gå gravid?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #14 Skrevet 14. juli 2010 Som sagt så ville eg aldri gjort dette sjølv. Men eg er og sikker på at Kari har diskutert dette med legen sin. Det er jo ikkje lenge eit slikt hopp står på. Og kor mykje adrenalin har ein i kroppen når du har gjort dette "like mange ganger som andre har sykla?"
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #15 Skrevet 14. juli 2010 Dere som sier at hun har gjort det så mange ganger før osv, ja, det er sant, men ting kan skje fordet om man har kontroll. Dvs, vrikke beinet i en landing.....bomme på landingsstedet.....få en hard fallskjermutløsing...osv. Selv om man er dreven er det ikke vits i å sette barnet i fare. De fleste blir bedt om å ta litt ekstra hensyn til kroppen når man går gravid, og alle leger fraråder ekstremsport....Hoppe i fallskjer ER en ekstremsport.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #16 Skrevet 14. juli 2010 Ja hun skal lære norske kvinner at man kan leve sporty selv om man ventet barn. Hva vet den dama om å være mor? De aller fleste på hennes alder er vel langt mer erfaren på det området enn henne. Synes hun tapte seg litt nå. Men debatt rundt seg selv er jo krydder for karrieren.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #17 Skrevet 14. juli 2010 Men hvorfor fraråder leger gravide damer om ekstremsport? Iallefall den siste halve delen av svangerskapet. Og la meg spørre. Hvis ikke man får adrenalin av å hoppe, hvorfor skal man da hoppe? Det er jo derfor man hopper fallskjerm!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #18 Skrevet 14. juli 2010 Alle med noe mellom øra vet vel også at det ikke er snakk om å hoppe fra 30.000 fot heller...er vel ikke akkurat et oksygenhopp hun har utført? Fra 10.000 fot er det ikke store forskjellen, og dersom flyet eller helikopteret brukte kort tid opp til hopphøyde var det heller ikke lenge hun var i den høyden.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #19 Skrevet 14. juli 2010 Syns det var direkte uforsvarlig av ho, dessverre. digger Kari Trå, men det stuntet der, sorry altså... Om ho er aldri så erfaren og fin i formen, er hennes mage like mye med på å forandre tyngdepunkt/balanse som våres, og risken for hard landing/fall er uakseptabel høy etter min vurdering!! Men det gikk bra, glad på hennes vegne for det... Tenker særlig på morkake/fosterbelastning man vet så lite om i slike situasjoner jeg, om ho hadde forstuet begge bena, so what? Verre med morkakeruptur eller noe annet forferdelig.... Nei, hver sin lyst, holder meg til joggesko og gode spaserturer de neste månedene jeg:) Kanskje hysterisk og unødvendig, men det er mitt valg. Stå på Kari, kanskje bra det er et helt år til neste "ekstremsporthelg" på Voss:) Da håper jeg du tar rotta på alle i samtlige grener!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #20 Skrevet 14. juli 2010 Er enig i at gravide fint kan holde seg i aktivitet, men ekstremsport? Nei, da får man vente til ungen er ute i det minste.
The Bad Gal Skrevet 14. juli 2010 #21 Skrevet 14. juli 2010 Har venner som har smelt i bakken og ødelagt seg for livet, de har hatt langt flere hopp enn Kari Traa bak seg. Liker dama godt, men synes ærlig talt hun oppfører seg vel barnslig og trassig ved å gjøre noe slikt. Alle som hopper får adrenalinkick, den dagen de ikke får det lengre finner de seg noe annet å gjøre, evt. dør, fordi de blir uforsiktige og uredde og dermed tar sjanser utover forsvarlige hopp de har utført før. Er du ikke redd for å dø lengre, da er du ute på en farlig sti.
Ugl@ Skrevet 14. juli 2010 #22 Skrevet 14. juli 2010 Ikke vet jeg, og i utgangspunktet liker jeg henne. Men å drive med fallskjermhopping som gravid, og særlig så langt ut i svangerskapet er enkelt og greit idiotisk og egoistisk, uansett hvor rutinert man er. Har ingenting imot ekstremsport, men når man er gravid så bør man styre unna slike ting. Hun kunne heller venta til hun var ferdig med svangerkapet før hun hoppa i fallskjerm igjen. Synes hun viser lite omtenksomhet for jenta i magen når hun gjør et slikt stunt. Greit, ting kan skje når man kjører bil osv, men for de fleste så har man ikke noe valg, man må fra a-b, å hoppe i fallskjerm er ikke en nødvendighet, men noen man kun gjør av egoisme og for å få et kikk.
Ugl@ Skrevet 14. juli 2010 #23 Skrevet 14. juli 2010 Ja, man vet tross alt aldri når man driver med ekstremsport, ulykker kan fort skje, og da er det unødvendig å risikere ungens liv og helse bare for å være "kul" og vise at man kan fortsette livet som før selv om man er gravid og skal bli mamma, vel....man trenger ikke leve anneledes, men man bør i mange tilfeller tilpasse livet etter rollen og livsfasen. Barna må komme først, og er viser Kari desverre at hun tenker først på seg selv og ikke først og fremt på ungen :-( Trist rett og slett...og hun er og bli en stor skuffelse etter dette...
Gjest Antarctica Skrevet 14. juli 2010 #24 Skrevet 14. juli 2010 Digger IKKE Traa. Å stille naken på bilder i an\visene, og oppnå kjendisstatus, er IKKE en bra inngangsport til etterpå å leke "godt forbilde" for småjenter på Kari Traas Idrettsskole. Har man sånne holdninger som Traa, vil i alle fall ikke jeg oppfordre mine døtre til å herme etter henne. Eller etter noen som helst andre kvinner som sns det er et bra karrieregrep og "veldig feministisk" å kle seg naken for å bli sett. Vi har alle ei ræv, bare noen av oss klarer å holde den inne i buksa. Fatter ikke hvorfor kvinner fortsatt i vårt århundre bruker den prostitusjonstaktikken det er å kle av seg for penger. (Det samme gjelder de såkalte "glamourmodelllene": hva er det liksom de kan eller vet, hva er deres kvalifikasjoner? Glemmer aldri da Linda Johansen skulle gi ut plate. Get a grip!)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #25 Skrevet 14. juli 2010 Heller fallskjermhopping og morro. Enn stillesittende og sigarettrøykende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå