Gå til innhold

Oj!!! Dette var ikke planlagt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, helt utenom det vi har planlagt, men det er en annen historie...

Det jeg lurer på er om det er mulig at jeg er én syklus "lenger på vei" ettersom den siste mensen var helt ulik det som er vanlig for meg. Jeg fikk mensen etter bare tre uker (normalt for meg er nøyaktig 28 dager), og jeg blødde svakt i noen få dager. Dette er også veldig ulikt meg... Noen som har opplevd det samme, å være gravid selv om man har en menslignende blødning?

Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres rimelig ut det. Ikke unormalt at enkelte har en festeblødning, og noen har svake blødninger når de skulle hatt mensen videre i svangerskapet også.

Skrevet

Det er fullt mulig du er lenger på vei, ja. Ville forklart det til legen og spurt om å få ultralyd for å finne ut hvor langt på vei du faktisk er.

Skrevet

Grautlerer!! Så moro da :o) Jeg hadde også "mensen" da jeg var gravid, liten og rar blødninger og litt "utafor skjema"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...