anoninni Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Er gravid, helt utenom det vi har planlagt, men det er en annen historie... Det jeg lurer på er om det er mulig at jeg er én syklus "lenger på vei" ettersom den siste mensen var helt ulik det som er vanlig for meg. Jeg fikk mensen etter bare tre uker (normalt for meg er nøyaktig 28 dager), og jeg blødde svakt i noen få dager. Dette er også veldig ulikt meg... Noen som har opplevd det samme, å være gravid selv om man har en menslignende blødning? Hm....
Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Det kan høres rimelig ut det. Ikke unormalt at enkelte har en festeblødning, og noen har svake blødninger når de skulle hatt mensen videre i svangerskapet også.
shari_z Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Det er fullt mulig du er lenger på vei, ja. Ville forklart det til legen og spurt om å få ultralyd for å finne ut hvor langt på vei du faktisk er.
Hikken Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Grautlerer!! Så moro da ) Jeg hadde også "mensen" da jeg var gravid, liten og rar blødninger og litt "utafor skjema"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå