Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 begynner å lure på om jeg kan være gravid. Tok en test før mens som var negativ. Lurer på om en kan få skikkelig mens selv om man er gravid? Sist jeg var gravid hadde jeg samme kvalmen i ukesvis... :S
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Ta en blodprøve hos legen din da vel....kan jo være andre grunner til kvalmen også...og da er det i alle fall en god idé å oppsøke fastlegen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Når mensen kommer får man forhøyet østrogen, noe som ofte forårsaker kvalme... Noen kan forøvrig ha mensen som vanlig gjennom et helt svangerskap, sjelden, men det går an. Men siden du har testet negativt er det mest sannsynlig at du har pms... sorry...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg hadde en runde med mensen for et par mnd siden, hvor jeg var skikkelig kvalm og elendig fra eggløsning til mensen var ferdig. Blødde mer enn vanlig også. Nå er jeg ingen ekspert - men jmin beste teori var at hadde jeg blitt gravid den måneden så ville det blitt tvillinger. To egg fører vel gjerne til dobbel dose hormoner? Akkurat samme kvalmen som jeg hadde når jeg gikk gravid. Men jeg er definitivt ikke gravid altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå