Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 har det inntrykket ihvertall. bare lurer, ikke ute etter krangel.
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 I den lyse prstiden legger jeg mine kjempeseint. Jeg er norsk. Men jeg vet at ungene til hun som har kinarestauranten her i byen fulgte litt "kinesisk" tid, for de la seg etter kinesisk barnetv! (På et helt annet tidspunkt enn norsk barnetv, siden det var ettermiddag i KIna...)
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 ...med den lyse årstiden mener jeg at det er midnattssol her jeg bor. Litt vondt å sovne da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå