Ranveig R Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Ikkje sikker på str, men i alle fall 50+ Nokon som veit om slikt fins? Pentøy til bruk i veldig formelt bryllaup.
Monajenten Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Erica design i Hollendergaten 5. INI style dameklær i Indre Arna. Har vært innom den første en gang, og jeg mener å huske at de har mye fint der.
soleia Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Zizzi på bystasjonen har og fine klede i stor størrelse. Rota meg inn ein dag då eg såg fine linblusar, men dei var heldigvis for store ;-) Er litt usikker på om dei har type stilige bryllupskjolar.
Ranveig R Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2010 Takktakk! Har sendt vidare tips til ekspedisjonskomitéen som er på kjolejakt. INI style har vi på Sotra og, så den var allerede behørig gjennomgått, i likhet med Erica, men no skulle dei sjekke ut zizzi )
Snakkelittmeddeg Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Da må hun være kresen ) Synes Ini style på Sartor har utrolig mange fine kjoler =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå