Gå til innhold

Dette har jeg spist i dag:


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 små stk pizza

salat med kylling

3 grove hjemmelagede knekkebrød med ost

1 stk bolle

popcorn og chips..

Huff, for en dag...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min valige 0,2%yogurt til frokost

spelt knekkebrød med paprika, tomat og reddiker til lunch

Glutenfri pasta med tomater,squash, paprika og løk til middag

Gullerøtter og kesam dip til kvelds

(3gullerøtter fra egen hage iløpet av dagen)

 

2kp kaffe

3L vann

 

Trent 30 min styrke, 45 min Zumba og 50min tur med ungene

 

Så i dag har vært slik alle dager burde være

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...