Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 finner den fortsatt ikke, og nå begynner jeg nesten å miste nattesøvnen altså! Søte jenta mi istad, når vi var i byen "mamma, er det den klokka du leter etter?? For da kan du jo bare kjøpe en ny en". Vi var der jeg har kjøpt en annen klokke jeg har, og jeg har spurt henne så mange ganger om hun har sett den jeg savner. Hun prøver da, i det minste
Kristin-87 Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Så søt jente:D Du finner den nok det siste stedet du leter
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Ja, hun var ganske så herlig da. Og jada, hadde det vært den klokka (som koster 199,- og ikke 2300,-) så kunne jeg jo bare kjøpt en ny! Det er bare så max uflax meg. Jeg mister aldri noe! aldri!! Jeg går alltid med mobiltelefon og bankort litt "overalt" når jeg er på byen, mister det aldri. En gang hadde jeg tatt ut 2000,- i kontanter som min bror skulle få i konfirmasjonsgave...da mista jeg lommeboka. Det er første og siste gang jeg har mista en lommebok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå