Gå til innhold

hvor mange "venner" har du på FB??

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt inspirert av tråden lengre nede.

Og kjenner du egentlig alle sammen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

67.. kjenner ca. halvparten. Resten er spill"venne" for farmville osv. Altså ikke "show-off-friends"

Skrevet

sånn her å

IRL venner, familie, og guild venner

Skrevet

23,07 var meg btw

Har 123 totalt

HI

Skrevet

462.. (AAAAlt for mange, men synes det er så ekkelt å ikke godta forespørsler.)

Skrevet

Har 117, meste er familie. Har enormt stor familie, hehe. Og de fleste er på facebook, og flere får konto så blir vel enda flere etterhvert.

Skrevet

472, og jeg er fæl med å ignorere folk som skal legge meg til. Har gått folkehøyskole (over 100 elever) og utallige skoler, så det blir mange bare der. Har ett stort kontaktnettverk også, og facebook er gull når det kommer til forretninger.

Skrevet

ca 40 stk, bare 3 jeg er ordentlig venn med.

Skrevet

183- kjenner iallefall alle såpass at jeg snakker emd dem på gata

Skrevet

269.. altfor mange. Men jeg har også gått på folkehøgskole, og andre skoler. Pluss at omtrent hele slekta er på Facebook.

Skrevet

320, alle er folk jeg ville hilst på om vi møttes på gata. Mye random venner jeg har gått på skole med, uten å være venner med egentlig.

Skrevet

298 venner, kjenner de fleste på hei, fordi det er et lite sted.. ellers har jeg dem for å "snike" og få med meg det som skjer.. :P

skal ha en opprydning nå snart.. er så lei av all mulig dritt de sender ut! farmville å poker å diverse..

Skrevet

756 .................................... vet på en måte hvem alle er, og møtt alle. men ikke sånn at alle er nærmeste venner. har ikke så mye informasjon der, så bryr meg ikke så mye heller. men godtar ikke hvem som helst.

Skrevet

får hele tiden venneforespørseler fra akbar ding dong, yosef hamadagdj og sånn som jeg heller ikke har noen felles venner med. unødvendig og ha. =)

01:14

Gjest Antarctica
Skrevet

Har litt over 700, kjenner alle (har møtt dem, altså) og de kommer fra ulike studiemiljøer og jobbmiljøer i tillegg til familie.

Skrevet

Har 295. Har møtt alle, bortsett fra 1 av dem. Alle er folk jeg i det minste er på hils med eller har vært venn med tidligere. Jeg har imidlertidig gjemt mange av de jeg aldri har kontakt med fordi jeg ikke gidder å høre om deres daglige liv (da særlig de som er veldig aktive). Har også fjernet ganske mange jeg hadde tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...