Gjest Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Venter besøk imorgen og det skal serveres hjemmelaget pizza, men hva kan vi ha som dessert? Noe som passer til pizza? Pleier ikke å ha det selv, men tenkte det kunne være greit å servere noe godt når man har gjester:)
Sylteflesk Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Da ville jeg hatt is med litt forskjellig sauser og strøssel til. Kanskje is og jordbær nå som det sommer og tid for jordbær :-)
frk Nilsen Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Norske jordbær med div tilbehør: Vaniljekesam Fløte Hakket sjokolade Hakkede mandler Sukker(om noen foretrekker de ekstra søte....)
Gjest Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Støtter meg til forslaget om jordbær og is Evnt. brownies og vaniljeis
LadyLuck & Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 hva med noe litt syrlig, for å friske opp ganen etter å ha forspist seg på nydelig hjemmelaget pizza
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Alt passer jo etter pizza;-) Personlig liker jeg alt som har med friske bær og frukt å gjøre. Lager ofte deilige fruktsalater med for eks. jordbær, druer, kiwi, eple, ananas og melon eller fersken. Hakket mandler, hasselnøtter og valnøtter og strør oppå og spiser dette sammen med enten vanlijeis eller vaniljeyoghurt/saus/kesam. Utrolig friskt og godt til dessert:-) Vil man ha noe litt "tyngre" er det jo ingenting som slår en god hjemmelaget brownie som serveres småvarm sammen med litt vaniljeis...nammmm...
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Ja, jeg har tenkt litt på fruktsalat selv også Men bruker du noen lake i salaten slik at den blir saftig og god?
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Nå fikk jeg lyst på hjemmelaget pizza.............. GAH!!!! Mango og jordbær til dessert
Gjest Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Jordbær, skvis litt lime over, strø på litt melis rør sammen og ha vaniljekesam inntil. Nydelig, enkelt og kjempegodt!
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Nei, jeg syns den blir saftig og god uten. Evt å knipe en halv sitron over for å få den "friskere", men i grunn ikke nødvendig syns jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå