Gå til innhold

"dessert" til hjemmelaget pizza?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter besøk imorgen og det skal serveres hjemmelaget pizza, men hva kan vi ha som dessert? Noe som passer til pizza?:)

Pleier ikke å ha det selv, men tenkte det kunne være greit å servere noe godt når man har gjester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg hatt is med litt forskjellig sauser og strøssel til. Kanskje is og jordbær nå som det sommer og tid for jordbær :-)

Skrevet

Norske jordbær med div tilbehør:

Vaniljekesam

Fløte

Hakket sjokolade

Hakkede mandler

Sukker(om noen foretrekker de ekstra søte....)

Skrevet

Støtter meg til forslaget om jordbær og is

Evnt. brownies og vaniljeis

Skrevet

hva med noe litt syrlig, for å friske opp ganen etter å ha forspist seg på nydelig hjemmelaget pizza

Skrevet

Alt passer jo etter pizza;-) Personlig liker jeg alt som har med friske bær og frukt å gjøre. Lager ofte deilige fruktsalater med for eks. jordbær, druer, kiwi, eple, ananas og melon eller fersken. Hakket mandler, hasselnøtter og valnøtter og strør oppå og spiser dette sammen med enten vanlijeis eller vaniljeyoghurt/saus/kesam. Utrolig friskt og godt til dessert:-)

Vil man ha noe litt "tyngre" er det jo ingenting som slår en god hjemmelaget brownie som serveres småvarm sammen med litt vaniljeis...nammmm...

Skrevet

Ja, jeg har tenkt litt på fruktsalat selv også:)

Men bruker du noen lake i salaten slik at den blir saftig og god?:)

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på hjemmelaget pizza.............. GAH!!!!

Mango og jordbær til dessert :)

Skrevet

Jordbær, skvis litt lime over, strø på litt melis rør sammen og ha vaniljekesam inntil. Nydelig, enkelt og kjempegodt!

Skrevet

Nei, jeg syns den blir saftig og god uten. Evt å knipe en halv sitron over for å få den "friskere", men i grunn ikke nødvendig syns jeg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...