Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Og hva liker/likte din 1-åring best å leke med?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 * trehjulssykkel som jeg kan "trille" *Duplo * en leke som lager musikk, og som også er en "putteboks" og gåstol i en dette er noe av det min lille fikk, og leker mest med:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 fikk håndmalt gåvogn med navnet sitt på av oldefaren bondegård i tre av farfaren og farmora sånn tykk gym matte som de har på HS av momoren og morfaren Arva min bestefars smykke (stjernetegnsmykke som han alltid gikk med) via in oldemor, pluss innskudd på sparekontoen Sandkasse av meg og pappaen (litt til de begge) Bøtte/spade sett av storebroren på 3 Klær etc av øvrig familie Var også så heldig at mange hadde tenkt på 3åringen, så han fikk tegnebok, fargeblyanter, liten traktor etc)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Stableklovnen fra Brio har vært umåtelig populær her i huset. Ellers er Singsang-kort helt genialt, og har vært til stor glede i mange år!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Mye smykker og skrin i sølv. Ulltøy som vi ønsket oss. (Hun har bursdag i november). Bøker Barneservice. Sakkosekk i kordfløyel fra Sprell som vi ønsket oss. Det var en fantastisk fin gave, hun har hatt/har masse utbytte av den. Treleker, feks ringer og klosser til å stable Sengetøy Gyngehest Reimadress Klær
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Har januarbarn så jeg husker ikke helt hva de fikk til jul eller bursdag. Tripp trapp stol Bøker Fisher price bondegård, dukkehus, skolebuss og noe annet. Lenestol i barnestr. Fast gave fra besteforeldre den første bursdagen til barnebarna. Masse hjemmestrikket ulltøy. Penger fra oldeforeldre. Noe klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå