Gå til innhold

Hvorfor er det bare jeg som har dette problemet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det en medisinsk forklaring?

Jeg har så lyst å ha håret i en stram hestehale når jeg trener!! Ikke en slapp nedi nakken, men en stram en - på toppen!

Men jeg får så sinnsykt vondt i hodet av det! Går ikke mer enn 30 minutter før jeg bare må ha håret løst igjen.

Jeg har selvfølgelig ikke håret sånn dødsstramt, men normalt stramt.

Er jeg den eneste? Er det noe som hjelper??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er fordi man mister mye varme ut gjennom hodet, og om du har tykkt hår så stopper tu varmen i å komme ut når du har det stramt bakover i en hestehale?...bare en tanke... nei, eg vet ikkje eg hehe

Skrevet

Nei!

Du er ikke den eneste!

Uansett hvordan jeg har håret oppsatt egentlig, bare det er normalt stramt, så gjør det sykt vondt etter en liten stund.

Har ikke funnet noe som hjelper, annet enn å ha håret løst :(

Skrevet

for man strekker huden og musklene, blir som å gå med konstant hevede øyenbryn over lengre tid (bare et eksempel)..

Musklene under blir annspente, ergo hodepine

Skrevet

fransk flette funker for meg

Skrevet

Jeg får vanvittig vondt i hodet av å gå med hårbøyle. ;)

Skrevet

Jeg får vondt i hodet av å ha hestehalen "oppå hodet", mot den retningen håret vokser. Når jeg har hestehalen lenger nede, samme retning hårene vokser så få jeg ikke vondt.

Skrevet

Hårbøyle er umulig for meg..Om den ikke er superløs...Og det samme gjelder for briller..Har et punkt bak hvert øre som gir hodepine bare jeg stryker over nesten...

Kanskje er DET problemet+ Oversensitive trykkpunkt? Akupunktur benytter seg jo f.eks av ulike punkter, mulig noen av disse blir berørt.....

Skrevet

Ja, hårbøyle er umulig for meg også.

Er nesten litt bra jeg er den eneste. Har liksom aldri hørt om andre med samme problem.

Neb da skal jeg prøve fransk flette;)

Takk=)

HI

Skrevet

Har samme problemet. Hårbøyle/bånd, solbriller, stram hestehale, caps, stramme luer... Hadde et par runder hvor jeg fikk sydd inn ekstra/lengre hår hos en afrofrisør, hadde så vondt i hodet de første dagene at jeg orka ikke gjøre noenting! (stramme fletter inn ved hodebunnen)

Jeg plages veldig sjeldent av hodepine ellers, så er kun trykksmerte rett over øret. Gir seg med èn gang jeg tar av det som trykker på de punktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...