Gå til innhold

Ok, hva syns dere? (angående salg av brukte klær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyloppis.blogspot.com

Er dette en god ide? Er jo litt gøy men tar en del tid så jeg spør før jeg fortsetter å legge inn mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes vi om hva??

Skrevet

Hehe :)

Om bloggen. Tenkte at dette var en bedre måte å selge klærne enn å legge de ut på finn.

Hi.

Skrevet

Mye bedre å gi bort klærne til noen som trenger det. Det være seg noen her i Norge som har dårlig råd, Fretex, Uff, krisesenter, innsamling til barnehjem i andre land etc.

Start heller en blogg hvor man kan gi bort klær du.

Skrevet

Greit det, men det når vel ikke fram til så mange? Hvorfor gi klærne bort om man kan få solgt dem? Det blir jo litt penger utav det til å kjøpe nye klær...

Skrevet

Ja jeg er litt enig med deg 12:34. :)

Hi.

Skrevet

Er det bare jeg som tenker at det må være et hesikes styr å selge ett og ett plagg for 10 kr stk? Begrenset hvor mye du kan tjene på dette salget uansett, men hvis du har moro av å administrere deg ihjel så velbekomme...

For min del er det verdt så mye mer å kunne hjelpe noen som virkelig trenger det.

Skrevet

Litt av grunnen til at jeg tenkte det var en god ide er fordi jeg ofte har lest her inne om folk som har kjøpt katta i sekken på finn. Kjøpt poser med klær der mye måtte rett i søpla. Eller at klær er overpriset veldig på finn.

Derfor ville jeg at kjøper skal kunne få se plagg for plagg og få vite mye info om plagget slik at de vet hva de får.

Og at det er lettere å kommunisere med meg hvis de er uenig eller har spørsmål.

Men ja, det er veldig mye styr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...