Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 det er i så tilfelle 2 stk negativt lada ord! Di hurpe!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 her syns hun det hørtes så gammalt ut, og hu er ikke gammal (fikk bf da hun var 15, vi eldste da han var 18) syns ikke bestemor hørtes så gammalt ut, så her ble det bestemor istede for farmor
Hufsla Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 jeg har nå iallefall tenkt å hete farmor når den tid kommer...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Nei tvert i mot - farmor og farfar er kjempekoselig!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 til 22.27 la meg gjette. du sliter med psykisk sykdom. gjerne deprimert.. du har et trist liv og kan ikke svare på spørsmål uten å kalle noen for noe stygt. du bruker mange stygge ord. du er lavtutdanna.. gjerne ingen utdannelse.. stemmer frp og klager på at vi må skatte på ditt og datt. stakkars deg.. det finnes hjelp.. og tabletter.. ta en prat med noen, for dine barns og kanskje manns skyld ( hvis du har en som holder ut med deg ) lykke til TIl hi, hva mener du? og legg gjerne ut link til tråd.
Cat.68 Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Jeg er farmor, og jeg ELSKER det.!!! Finnes ikke noe negativt med å være farmor )
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Det kommer jo an på. For meg er farmor ikke et negativt ord i det hele tatt. Min farmor var en søt, gammel dame det ikke var noe ondt i. For min svigermor, derimot, er farmor et negativt ladet ord, så hun ba pent om å få bli kalt bestemor selv. Grunnen er at den eneste hun har vært vant til at har blitt kalt farmor, var hennes svigermor som hun hadde et veldig dårlig forhold til.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 Hihihi Tror du er god på å generalisere og være nærtagen og litt av en grinebiter! Men best av alt er du tross alt på å ta feil!! God jul- stikk og pul!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #12 Skrevet 13. juli 2010 Jeg syns bestemor høres mye eldre ut enn farmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå