Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har flere barn enn de fleste her inne. Jeg er ikke hysterisk verken i forhold til om barnet får nok morsmelk, eller om det jeg gjør på andre områder er riktig. Jeg er trygg på å la barnet mitt smake på alt jeg synes er forsvarlig at barnet får smake på, is har hun smakt på for lengst, og hun er ikke ett år enda. Stakkars dere som må be om aksept her inne før dere tar en avgjørelse i forhold til barnets ve og vel.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Ah, endelig. Du beskriver akkurat det jeg har tenkt selv her inne. Maken til usikkerhet det finnes blant mødre, alt fra "kan barnet sove tre timer i strekk, eller må jeg vekke han" til "kan man kysse barnet sitt på munnen".
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Flott at du er trygg på deg selv og de valg du tar. Mindre flott er det at du ser ned på dem som må spørre om råd og ikke er verdensmestre i alt...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Haha, bra sagt, hi. Men dette forumet er vel ment som et forum hvor folk kan spørre om forskjellige ting. Men er enig i at det er litt i overkant innimellom.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Ja! Her inne er det samlet en gjeng med usikre, umodne mødre. Blir helt kvalm innimellom. Pleier aldri å gidde å skrive noe, men dette innlegget måtte jeg bare gi støtte.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Så utrolig rart innlegg? Trodde det var normalt å spørre om slike ting her inne jeg? Trodde det var derfor dette forumet eksisterer?! Skjerp deg HI!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 så fint for deg da.. tør ikke det jeg, for jeg er bare fire år
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #13 Skrevet 13. juli 2010 Har full forståelse for at folk lurer på ting, også ting som for oss fleste er selvsagte. Det eneste som irriterer meg her inne er folk som gjør dumme ting og er stolte av det, som for eksempel å la babyen smake på is og sjokolade omtrent før de kan sitte oppreist. Hva er vitsen liksom.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #15 Skrevet 13. juli 2010 Ja, ha ha, hvorfor henger du her da, for å si hvor kul du er som gir ungen is? Latterlig innlegg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #16 Skrevet 13. juli 2010 Fint for deg at du ikke tviler på dine kunnskaper noen ganger da.... Jeg spør ofte her, ikke for å få aksept, men mer enn bekreftelse på ting jeg egentlig vet, men som jeg av ulike grunner tviler på allikevel. Og ofte har jeg vært veldig forsiktig med når jeg skal gi de eple, når de kan spise store brødbiter etc. og da er det greit å høre at andre gjør slikt og lykkes med det og at jeg da tør å prøve selv. Og noe kan jeg bare rett og slett ikke, og da bruker jeg dette forumet sammen med råd fra h.s f.eks. Jeg var ganske i ammetåkå det første halvåret og da er det fint å høre fra andre mødre.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #17 Skrevet 13. juli 2010 Du er så dum HI at du vet det ikke selv..........
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #18 Skrevet 13. juli 2010 HI, du er voksen og trenger ikke oss, og det er OK. Men ta deg i alle fall tid til å spørre helsesøster. Det er kanskje derfor en dal av oss ikke gir raffinert sukker, melkeprodukter, øl, vin, sjokolade, konjakk og sigaretter til unger: fordi vi hører på generelle råd om barn og helse fra fagfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå