Gå til innhold

Har dere badekar for barnas skyld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp badet i ett hus vi enda ikke har flyttet inn i, men badet er litt lite og badekaret tar nesten halve badet. Vi kan rive en vegg og bruke en liten bod og dermed få et litt større bad, men det vil koste noe mer å pusse opp badet.

Det jeg lurer på er om vi bare skal hive ut badekaret og heller satse på dusjhjørne. Men samtidig tenker jeg på at barna sikkert syns det er gøy med badekar. Ene barnet er ikke født, og det andre er 11 mnd, så det er ikke sikkert de vil savne et badekar når de aldri har opplevd å bruke det.

Jeg personlig er ikke fan av badekar, for jeg bruker det aldri uansett.

Hvordan er deres bad? Har dere badekar? Hvorfor/hvorfor ikke?

Dere som ikke har det, skulle dere ønske at dere hadde det eller er dere fornøyd uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næh.. hakke badekar..

Men ungene elsker å komme til mormoren å bade i set store hjørneboblekaret ( men mest for at det er av og til ikke hele tiden)

Skrevet

Jeg elsker å bade, bader nesten hver kveld, så jeg ville ha badekar for min egen del. Nå viser det seg at poden også elsker badekaret, later som han svømmer og leker leeeenge ;-) For meg er det et must.

Skrevet

jeg har et lite bad og SKAL ha inn et badekar. Helvetes dusjhjørne. Badekar for meg selv!

Skrevet

Vi er i AKKURAT samme situasjon. Nettopp kjøpt et hus vi ikke har flyttet inn i, men som vi har begynt å pusse opp. Badet vårt var for lite i utgangspunktet, så vi fikk slått ned en bod og forstørret badet med 3 kvadrat, dermed hadde vi plass til badekar. Dette KUN for barna våre, for jeg har aldri tid til å bade. Har en på snart to og en i magen, og han på to eeeelsker å bade. Er glad vi gjorde det med en gang, og ikke sitter med anger nå, for nå er badet vårt ferdig om ca 4 dager :) Så når de er store, kan vi kaste ut badekaret og sette inn et vanlig kabinett (anbefaler kabinett istedenfor byggedusj)

Skrevet

nei, halvsøstra til dattera hennes

Skrevet

Var Stine til meg ?? Jeg er ikke Stine... :o)

HI

Skrevet

Vi har badekar. Det er først og fremst mannen i huset som bruker badekaret, men vi andre bruker det også. Jeg bader både sammen med mannen min og med barna. Ungene elsker badekaret, spesielt den minste.

Skrevet

Jeg har alltid vært klar på at jeg vil ha badekar - for min egen del, og uten tanke på eventuelle barn. Da vi flyttet inn her, bodde vesla i magen, så klart det var med i tankene, og vi så altså etter leilighet hvor det var badekar eller plass til badekar. Her er badet lite, men hadde plass til badekar, så det var ingen tvil. Badekar ble innkjøpt og montert i løpet av kort tid. Og det har vært suksess, vesla elsker å bade der og det gjør jeg også. Selv mannen bader temmelig ofte.

Skrevet

Vi har foreløpig ikke badekar, men håper på å få satt inn etterhvert for barnas skyld!

Skrevet

om du tenker på xkona til T

Skrevet

Nå bare leier vi så har ikke badekar, men når vi kjøper hus er et av mine store ønsker et slikt stooort dusjkabinet med badekar i bunn!! Er det spa det kalles?? Ikke bare for barna sin skyld, men for min også!!!

Skrevet

vi har bare badekar nå, å gud hvor jeg savner en dusj for effektiviteten sin del! snuppa og pappaen elsker badekaret, så vi har delte meninger, men jeg hadde glatt byttet bort boblebadekaret mot en helt vanlig dusj!

men vi tegner hus og skal ha begge deler siden vi er to mot en:)

Skrevet

Vi har ikke badekar nå, men vi ønsker oss.

Jeg og min mann er glad i badekar, så vi også ønsker oss. Ikke bare for ungenes skyld.

Bekkenløsningene min likte veldig godt badekar, så det hadde vært godt på de dagene det enda slår seg vrangt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, boblebadekar, stort! Uvurderlig også for mor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...