Gå til innhold

Jessheim jentene:O)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig. Håper fødselen gikk bra :) Jeg for min del venter på å bli satt igang. Hadde delevis vannavgang kl 3 natt til tirsdag og har vært litt inn og ut av ahus. Så jeg håper det er siste turen min inn dit i morgen :) gleder meg masse. Hehe, kanskje vi slipper å ta med alt pikkpakket tilbake til bilen denne gangen.

Men jeg skal bare få ut snuppelure, så er jeg klar for treff :)

Gratulerer så masse en gang til. Håper dere koser dere masse alle 4. Hva synes Kasper om å være storebror?

intill neste gang...

(vinke vinke)

susan

Hei hei. Så koselig å høre!! : ) gratulere så mye! Håper alt er bra med mor og barn! Og selvfølgelig far og storebror! ; ) hvor stor var hun? Blir gjerne med på treff snart, finn en dag du kan da! Gleder meg til å treffe dere! : ) j gikk inn i tredje trimester i dag da.. Fy som tiden flyr! Da ses vi snart da? Flere?? Klem

da prøver vi så fort dere har mulighet, du og småen ; ) er alt bra eller? åh gleder meg til å se han : ) ja syden var bra, varmt...hehe. Fikk litt panikk av den varmen, kjenner j er mer var for varme nå...måtte jo ut i vannet hvert 5.min! Men som sagt hadde vi strålende vær så og si hele uka..deilig med ferie, og unga koste seg, så da var d vel bra : )

Annonse

Gratulerer så masse. :-) Kjempekoselig. Jeg gleder meg til å se babyene. :-)

Jeg har også vært inn og ut av Ahus noen ganger. Men ingenting har skjedd enda. Jeg har fått en liten åpning på ca 2 cm for en uke siden men alt stoppet opp. Litt kjipt. Venter i spenning og prøver ut div. kjerringråd. Jeg begynner å bli ganske svær nå (har over 5kg baby i magen + to av alt det andre) så jeg håper det ikke blir så lenge til.

Jeg har ingen planer (utenom å føde da:-) ) fremover så for meg passer det med et treff når som helst.

Annonse

Tror nok ikke jeg kommer i morra. Har vært gressenke i noen dager nå, både mann og barn har vært borte, men i kveld kommer de hjem. Så har lyst å tilbringe dagen sammen med dem i morra.

Kanskje kanskje kanskje jeg tar med dattra og kommer innom en liten tur, men det er langt ifra sikkert. Har jo veldig lyst å treffe de små nye verdensborgerne da! Ja dere mødre også, og kommende mødre :D

Kos dere i morra om vi ikke ses :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...