Gå til innhold

Jessheim jentene:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg født..Elise kom 9 juli og er selvsagt verdens fineste:O)

Vi er snart klare for nytt treff..noen fler?:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig. Håper fødselen gikk bra :) Jeg for min del venter på å bli satt igang. Hadde delevis vannavgang kl 3 natt til tirsdag og har vært litt inn og ut av ahus. Så jeg håper det er siste turen min inn dit i morgen :) gleder meg masse. Hehe, kanskje vi slipper å ta med alt pikkpakket tilbake til bilen denne gangen.

Men jeg skal bare få ut snuppelure, så er jeg klar for treff :)

 

Gratulerer så masse en gang til. Håper dere koser dere masse alle 4. Hva synes Kasper om å være storebror?

intill neste gang...

 

(vinke vinke)

 

susan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Så koselig å høre!! : ) gratulere så mye! Håper alt er bra med mor og barn! Og selvfølgelig far og storebror! ; ) hvor stor var hun? Blir gjerne med på treff snart, finn en dag du kan da! Gleder meg til å treffe dere! : ) j gikk inn i tredje trimester i dag da.. Fy som tiden flyr! Da ses vi snart da? Flere?? Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka kan vi ikke...og neste uke er jeg også usikker...men etter det igjen tror jeg vi er klare:O)

 

Hatt det bra i syden maysun??:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da prøver vi så fort dere har mulighet, du og småen ; ) er alt bra eller? åh gleder meg til å se han : ) ja syden var bra, varmt...hehe. Fikk litt panikk av den varmen, kjenner j er mer var for varme nå...måtte jo ut i vannet hvert 5.min! Men som sagt hadde vi strålende vær så og si hele uka..deilig med ferie, og unga koste seg, så da var d vel bra : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemi kom til verden den 16 juli. Ble satt igang 82 timer etter delevis vannavgang. Ut kom verdens fineste jente ja :) hehe. Hatt noen deilige dager hjemme. Ingen kolikk unge denne gangen virker det som :) klar for treff vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse:O)

Prøve og få til et treff etterhvert da...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer : D koselig. Skjønner det begynner å nærme seg mer og mer, alle får jo sine søte små om dagen : ) koselig å møtes snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. :-) Kjempekoselig. Jeg gleder meg til å se babyene. :-)

 

Jeg har også vært inn og ut av Ahus noen ganger. Men ingenting har skjedd enda. Jeg har fått en liten åpning på ca 2 cm for en uke siden men alt stoppet opp. Litt kjipt. Venter i spenning og prøver ut div. kjerringråd. Jeg begynner å bli ganske svær nå (har over 5kg baby i magen + to av alt det andre) så jeg håper det ikke blir så lenge til.

 

Jeg har ingen planer (utenom å føde da:-) ) fremover så for meg passer det med et treff når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 cm så spennende:O) Da venter vi i spenning på at tvillingene dine skal komme:O)

 

Kan vi ikke få til et treff til uka? Jeg kan fra onsdag og ut uka..fler som kan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi, kanskje du ikke engang rekker et møte før de to små er ute ; ) spennende. J også begynner faktisk å vokse nå : ) tro d eller ei, men her er d mage!

J har mulighet på torsdag..og onsdag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spenende :) gleder meg masse på dine vegne. Håper du ikke må vente lenge. Vi er klare for treff :) Skal vi prøve oss på onsdag????

 

Susan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til og se magen din maysun:O) skal vi si onsdag da? kl 12? Kaffemakeriet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere som har fått bebi!!!! :)

 

Jeg og medisinballen min blir gjerne med på treff.

Onsdag kl 12 passer for oss også. (hvis jeg ikke har født da altså)

 

hehe lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg kommer i morra. Har vært gressenke i noen dager nå, både mann og barn har vært borte, men i kveld kommer de hjem. Så har lyst å tilbringe dagen sammen med dem i morra.

Kanskje kanskje kanskje jeg tar med dattra og kommer innom en liten tur, men det er langt ifra sikkert. Har jo veldig lyst å treffe de små nye verdensborgerne da! Ja dere mødre også, og kommende mødre :D

Kos dere i morra om vi ikke ses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med familien i morgen, og velger du og stikke innom en tur hadde d vært koselig : ) ses vi kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...