Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 1 : En greit betalt jobb Mann og barn Ikke så ofte ferie, men koser seg hjemme på sommeren Hus og bil God helse Et lite spontant, men et trygt og godt A4 liv 2: En godt betalt jobb med mye fri (sjøen) En kjæreste du nesten aldri ser Dårlig helse Reiser på fantastiske ferieturer Et litt ensomt men innholdsrikt liv Jeg er en nummer 1, men har ei venninne som er nummer 2 og må si jeg er en smule sjalu. Men ville ikke ha byttet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Sjalu på at hun er ensom, har dårlig helse og en kjæreste hun nesten aldri ser? Hva er det du er sjalu på egentlig?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 sier seg vel selv hva hun er sjalu på??? Godt betalt jobb, med mye fritid - og mange spennende reiser! Sier ikke at jeg selv ville ønsket dette, men har da ingen problemer med å forstå hva som menes likevel.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Men hvis man er ensom og syk så kan man jo ikke nyte slike ting uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er også en 1. og er ikke det minste misunnelig/sjalu på søsteren min som har det mer som nr 2. Hun hadde gjerne sett at mannen fikk seg en dårlig betalt jobb hvor han var mye hjemme i hverdagen ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå