Gå til innhold

leker til barn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har barna dine mye leker? hva syntes du om det?

jeg syntes det er sååååå idiotisk å ha flere kasser med leker!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. har en liten kasse brio tog, litt biler og en bondegård.

Blir lett mye, så en gang hver 6mnd setter vi oss ned med ungene, de sier hva de vil beholde (og vi beholder såklart de de leker mye med) og så plukker de ut noen som vi gir til frelsesarmeen, eller som treåringen sier "gutten som ikke har leker selv, kan få lekene jeg ikke leker med"

Skrevet

Jeg har flere barn, alle har sine favoritter, og minste bør ikke leke med Lego - som eldste for eksempel liker. Det blir endel leker. Du må gjerne synes det er idiotisk, jeg bryr meg ikke.

Skrevet

Barna mine har mange leker. Vi har arvet massevis, får i gaver, og synes det er moro å kjøpe litt selv også. Resultatet er at han har mye forskjellig. Vi har ikke alt fremme til enhver tid, men pakker litt bort og fram igjen. Har en leke vært borte en stund og tas frem igjen er det som om han får noe nytt, og leker konsentrert med det i lang tid. Synes det er godt for utviklingen hans at han får litt forskjellig å bryne seg på. Når han blir eldre og forstår verdien av ting og tang, og jeg også ønsker at han skal lære seg å respektere ting, så vil jeg trolig begrense det noe.

Skrevet

Vi har masse leker, det blir slikt når det er mange barn i hus.

Vi vurderte å sette masse vekk på loftet, slik at vi kunne bytte litt når de ble lei av det de hadde. Men vi endte opp med å tømme rommene for leker nesten, og få skikkelige hyller i kjellerstua. Så nå har alle lekene sin plass, lett å ta med en eske på rommet eller ett annet sted om de vil. Og faktisk så blir nesten alle lekene lekt med. Legoen går det mest i når jentene har guttebesøk (og meg, den er mest for min del siden jeg syns det er så gøy)

Min mor har spart på alle lekene fra jeg var liten, så hun prøver å lure masse leker med ungene når de er på besøk der. En søppelsekk full av barbiedukker og like mye klær som jeg enda ikke har ville ta i mot er noe. Playmoen som jeg hadde som liten ble stor stas når jeg tok den med hjem, og ungene har fått seg en stor samling til.

Jeg liker leker selv, men merker det blir mye når det er så mange under under ett tak. Men heldigvis leker de fleste med de samme lekene, så det blir lett å få plass i hyllene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...