Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hun er høygravid og har termin dag nr 10, skal ikke reise noen steder, barna er 6 og 10år. Klarer vi oss økonomisk?
Hufsla Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 hva mener du da? Om dere klarer dere økonomisk avhenger av mer enn inntekten, det kommer jo ann på utgiftende også. Men om dere ikke skal bruke penger klarer dere dere fint med 18.000. Uten penger også, for den saks skyld...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Du lurer på om dere klarer dere med over 300kr per pers om dagen da dere bare skal være hjemme??? Tja, 150 kr til is, og pølser til middag så vil jeg tro det ja
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Vi har 18.000 kr å bruke de 14 dagene. Det er liksom vår ferie. Men reiser ingen steder + konemor er sikkert ikke helt i støtet til å finne på noe hver dag. Er det nok tror dere?hi
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Ja hvorfor i alle dager skulle ikke det være nok??? Det er mer enn det vi har etter faste utgifter er betalt i en hel måned!!!
Hufsla Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 og da er mat og alle regninger betalt? i såfall, hvorfor skulle ikke det holde? Hva tenkte du da å bruke penger på? Om det er nok er da umulig å svare på når man ikke vet hvor store utgifter dere har i samme periode!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 De 18.000 er våre feriepenger, som IKKE skal brukes på regninger o.l. De skal brukes på mat i de 14 dagene, til fritidsaktiviteter, shopping? osv. Slikt man bruker penger på i løpet av en ferie. Utenom reise, overnatting o.l da! hi
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #12 Skrevet 13. juli 2010 18.000 er mere en hva jeg og mine 2 barn har på hele sommeren og enda lengre.. du har mere enn nok
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #13 Skrevet 13. juli 2010 signerer nn 22,54 hadde jeg og ungene hatt 18.000 på 14 dager, hadde ikke en gang vist hva vi skulle bruke allt på
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #14 Skrevet 13. juli 2010 Ok! Takk for svar! :-) Kanskje jeg kan spandere konemor til frisøren da. Hun har så lyst å freshe frisyren litt før fødsel/barsel! :-) hi
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #15 Skrevet 13. juli 2010 vi er 2 voksne, en 17 åring og to barn på 6 og 2 vi bruker 8000,- i mat på en måned. så dere burde klare å finne på aktiviteter og ha nok til mat på 14 dager. Hvis dere ikke da gjør som ofte på ferieturer at dere spiser mat på restaurant hver dag. da blir det fort 18000 bare i mat på to uker.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #16 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har ikke 18000 i inntekt på en hel måned engang. Tror dette er noen som vil flashe at de har mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå