Gå til innhold

Tommee Tippee vs. BabyBjörn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sitter og vurderer å kjøpe "skål-smekke" til lille frøkena her. Samboeren er BabyBjörn-frelst. Jeg har blitt litt mer glad i Tommee Tippee, mest pga prisen.

Har du prøvd en eller begge av disse? Vil du dele dine meninger og erfaringer?

Tommee Tippee sin her: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&products_id=916

BabyBjörn sin her: http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/Kitchen/BABYBJORN-Soft-Bib/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte overhodet ikke sånn smekke, den er stiv og stor i halsen, og funka egentlig veldig lite som forventet, så jeg brukte de vanlige smekkene etter å ha testa. Tror vi har Baby björn...

Skrevet

Tommee Tippee har de i barnehagen.. Mye bedre enn BB

Skrevet

:-) Akkurat slik jeg ville dere skulle svare. hehe

Flere som har prøvd noen av dem?

Skrevet

Vi har Tommee Tippee, gutten vår er 13 mnd, og han river smekken av seg med en gang. Den er enkel å få av seg. Så jeg bruker den ikke ofte. Tipper det samma hadde skjedd med BabyBjørn, selv om jeg ikke har prøvd den. Men som regel er det noenlunde samme festene.

Og på Barnas Hus kosta BabyBjørn smekka 99 kr..latterlig spør du meg.

Skrevet

Ja, det er en voldsom pris. Tommee Tippee får du til under 50 kroner for 2 stk på Ebay.

Skrevet

Har hatt mye Tommee Tippee til mine barn, da vi bodde i England når de var små, og de solgte mye dette merket over alt. Det var veldig god kvalitet og slettes ikke noe billimerke. Var veldig fornøyd med mange av produktene.

Vi hadde også en sånn pelican-bib, tror faktisk det var Tommee Tippee, uten at jeg skal si det sikkert, og må få si meg enig med resten av svarene du har fått, idiotisk produkt, funker dårlig, vanlige smekker er mye bedre, det er bare enda et skapfyll, så om du har god plass i kjøkken skapene dine, løp å kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...