Gå til innhold

Syvårskrisa, eksisterer den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på den man ofte snakker om når det gjelder forhold. Jeg begynner å tro det nå.... Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kriser kommer det innimellom. Vær forberedt, ha noe på lur. Du gir ikke opp bare pga ei krise.

Dra bort aleine eller sammen. Alle trenger litt tid for seg selv innimellom, ikke noe galt med det.

Få barnevakt og gjør gøye, utradisjonelle ting sammen. Hva med paraglidning?

Skrevet

Hehe, har ikke kommet så langt enda, vært i lag i 5 1/2 år, har vel had våre kriser, men føler vi er mer sammensveiset og har det bedre nå enn noen gang, så håper det fortsetter slik. En og annen krise vil det nok bli, men man lærer å håndtere dem etterhvert som tida går.

Skrevet

ikke merket noe spesielt vi heller. Det kommer og går uenigheter, men har ikke hatt noe krise på disse snart 10 årene.

Skrevet

Joda, her i huset hadde vi ei skikkelig 7 års krise. Kom heldigvis styrka ut av den. I vår vennegjeng blir det ofte snakka om 7 års krisa, og fleire har vore gjennom den. så eg trur litt på den, og håpar for vår del at det blir leeenge til neste krise, hehe..

Skrevet

Noen opp og nedturer vil jo et livslangt forhold ha, men kan ikke si vi har hatt noen kriser. Har aldri tvilt på forholdet og at vi skal holde sammen selv om vi har hatt noen nedturer.

Vi har vært sammen i 12 år, gift i 10 år. Men vi har fire barn da, så vi har egentlig ikke tid til noen kriser, kanskje de kommer når ungene blir større og mer selvstendige ;)

Skrevet

Vi har hatt både 7 og 14 års krise. Akkurat som vi har hatt tid til å ta hverandre for gitt og gått oss litt fast. Har kommet styrket ut av begge to, men det var heftig mens det sto på :)

Skrevet

Har ikke merket noe til den selv i hvertfall.

Det syvende året vi var ilag var vel kanskje et av de beste, for da kom eldstesønnen vår til verden og vi var superhappy.

År ni derimot var litt stritt, men ikke noen krise, nei.

Så for noen kan den vel slå til, men jeg tror det alldeles tilfeldig om krisen kommer etter 5, 6, 7, 8 eller hvilket som helst annet antall år ;-)

Skrevet

Kanskje litt overdrevet å kalle det krise da, men vi har vært sammen i 7 år, og vi har aldri krangla før. Har to barn og er gift. I den siste tida har det vært en litt dårlig stemning. Jeg merker at lunta er superkort og hele mannen irriterer meg. Vi kommer nok gjennom dette, men tanken slo meg. 7 år. Har hørt at det ofte er noe som skjer da. Jaja, får vel bare satse på at det går seg til snart!

Skrevet

Har forøvrig bodd et halvt år på gjesterommet til svigers i forb med oppussing. En hver kan vel bli litt amper av sånt....?

Skrevet

Vi hadde en krise i vinter, nesten nøyaktig syv år etter at vi ble sammen. Kanskje tilfeldig, men... Heldigvis gikk det bra! Nå har vi det veldig fint sammen. Men håper det er lenge til en evt neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...