Gå til innhold

Bryllupsgave...tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er bedt i bryllup, dvs til kaffen. Ikke noen jeg er kjempenære med, men har fått god kontakt i det siste, og har vel blitt bedt litt som en sånn backup, siden mange har avlyst. Det er helt i orden altså, jeg har kjent bruden i 12 år, men aldri nært.

Så er det gave da? Jeg vil ikke bruke altfor mye penger på det, men de ønsker seg veldig penger. Bruden sier stadig at de har så dårlig råd, og at dette bryllupet ble litt mer enn de hadde budsjettert med, osv osv. Så jeg er redd en evnt pengegave går til å "leve" for etterpå, om dere skjønner. Er jeg kjip hvis jeg ikke gir penger? Og hva er evnt ok sum å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp et gavekort på 300-500,- Evt fra Princess, Kid, Christiania Glasmagasin osv... eller bare kjøpe en flott oppsats/dekorasjon/stor plante med potte :-)

Skrevet

Jeg hadde gitt en gave eller gavekort,når man bare skal gi en symbolsk gave så syns jeg pengegaver blir stusselig. Har selv noen her som skal gifte seg i sommer som kun ønsker penger, de kommer til å få mye de ikke har ønsket seg da det er veldig mange som ikke vil gi penger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...