Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 synes disse bleiene er helt ok, men de er litt store i størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg kjøpte de bleiene sist, og jeg syntes at de var kjempebra. De satt godt på gutten min, og bleien holdt godt på tisset. Kommer nok til å kjøpe disse heretter, for jeg sparer jo en del på det.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Hvilken størrelse begynner de på da? Mummitrollet er jo søt da :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Åh, det er noe for datteren min. Skulle ønske det fanns tøybleier med mummimotiv, for vi bruker tøybleier. Jaja, en pakke varer jo i en måned, så det er jo ikke noe problem. Bruker bare bleie om natta.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Jeg kjøpte disse i dag til sønnen min,men han tissa igjennom etter 2 timer :( Helt våt gjennom klærna! HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 coop sine er supre. Holder tett, selv for gutter som tisser myyye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå