Gå til innhold

Hva leker deres 3 årige gutter med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 3 år neste uke, og jeg kommer ikke på hva han kan ønske seg av leker.

 

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trehjulsparkesykkel, duplo racerbil med mulighet for "hjulskifte" og med bensinslange, trampoline og stor bil til sandkassa har hvertfall vært vellykkede bursdagsgaver her:-)

Skrevet

Duplo!

Ellers var vanngeværet han fikk til bursdagen sin en høydare, den leker han mye med. En brannbil med sirene og lang stige er poppis, baller og frisbee.

Skrevet

PUKY løpesykkel er en tohjulssykkel uten pedaler er populær hos oss. Fin for å lære seg å balansere sykkelen. Da lærer de seg å sykle tidligere.. Ellers er togbane populært. Fotball også.

Skrevet

Inne går det mest i biler

Ute er det sparkesykkel, tohjulssykkel, sandkasse, løpe og herje, og faktisk i det siste: Barnekrocket

Skrevet

Sønnen min ble 3 år i dag :) Han liker Duplo, brannbiler, leke i sandkasse med biler og heisekran/ gravemaskin... Også Bruder sine leker. De litt store lastebilene og traktorer osv. Han fikk søppelbilen i dag = Happy gutt:)

Skrevet

Hvor kjøper du de Bruder lekene? >Den søpplebilen feks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...