lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Gutten min blir 3 år neste uke, og jeg kommer ikke på hva han kan ønske seg av leker. Forslag?
mamman til to gutter Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Trehjulsparkesykkel, duplo racerbil med mulighet for "hjulskifte" og med bensinslange, trampoline og stor bil til sandkassa har hvertfall vært vellykkede bursdagsgaver her:-)
Turid Laila Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Duplo! Ellers var vanngeværet han fikk til bursdagen sin en høydare, den leker han mye med. En brannbil med sirene og lang stige er poppis, baller og frisbee.
kosestund Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 PUKY løpesykkel er en tohjulssykkel uten pedaler er populær hos oss. Fin for å lære seg å balansere sykkelen. Da lærer de seg å sykle tidligere.. Ellers er togbane populært. Fotball også.
Tommage♀♂ Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Inne går det mest i biler Ute er det sparkesykkel, tohjulssykkel, sandkasse, løpe og herje, og faktisk i det siste: Barnekrocket
oktoberjentene;) Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Sønnen min ble 3 år i dag Han liker Duplo, brannbiler, leke i sandkasse med biler og heisekran/ gravemaskin... Også Bruder sine leker. De litt store lastebilene og traktorer osv. Han fikk søppelbilen i dag = Happy gutt:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2010 Hvor kjøper du de Bruder lekene? >Den søpplebilen feks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå