Gå til innhold

Facebook hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har lyst å slette meg fra noen grupper på facebook. Før var det slik at når jeg koplet meg opp på siden til gruppen kom det opp et "meld meg av" valg på selve siden. Men finner ikke ut hvordan jeg melder meg ut fra for eksempel den evige irriterende curlingbuksene fansside (skjønner ikke hvor jeg var da jeg meldte meg på) og andre sider som jeg synes endrer karakter nå en stund etter at jeg meldte meg inn. Har noen jeg vil forandre, men hvordan????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

står fremdeles der, bare langt ned på siden

Om ikke gå inn på brukerkonto, finn gruppelista, og trykk x ved det aktuelle gruppenavnet

Skrevet

Står bare et "liker ikke" på siden. Hvis jeg trykker den vil det si at jeg melder meg ut?

Vet at jeg finner ikke en gang gruppelisten min på brukerkontoen min lenger... Føler hele FB er blitt helt håpløs.

Skrevet

tror det, liker ikke vil jo si du ikke liker lengre.. men da kan du gå på kontakter under brukerinnstillinger, for da er det en slags profil,ikke en gruppe

Skrevet

Hvis du går inn på den aktuelle gruppa og blar deg et stykke ned, står det "forlat gruppe" (under adm. og medlemmer etc).

Skrevet

Fikk til ved å gå inn på kontakter å slette de derfra:o)

Fra før er jeg vant til "forlat gruppen" på siden, men kan ikke finne den lenger på siden, og fant heller ikke adm. og medlemmer. Men fikk det til til slutt:O)

Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...