Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde blitt så glad om dere kunne vise deres støtte og meldt dere inn i denne gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=118924488154356&ref=mf
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Nøkkelost er jo så godt da Så nei jeg blir IKKE med i den gruppen
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg også . Dere som ikke liker den kan la være å kjøpe den!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Ha ha ha... "Jeg hadde blitt så glad om dere kunne vise deres støtte og meldt dere inn i denne gruppen" - jeg trodde det var noe seriøst, også er det motstandsgruppe mot NØKKELOST????? OMG.. Jeg syns nøkkelost er kjempedigg, så min støtte får du nok ikke ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 nix, nøkkelost puler i munnen som vi sier her jeg kommer fra... !!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 hehe.. lov å spørre da!! Håper noen andre vil da =) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Nå fikk jeg lyst på nøkkelost! Namnamnam! Det var alltid obligatorisk på frokostbordet da jeg var lita! Noen som vet om man får kjøpt nøkkelost i disse pakningene med ost i skiver??? Åååh... *sikle*
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 "Noen som vet om man får kjøpt nøkkelost i disse pakningene med ost i skiver???" Det får man. Jeg fikk også lyst på nøkkelost nå, så takk til HI for tråden som minnet meg på hvor godt nøkkelost er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå