Gå til innhold

Dere som er på facebook..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, jeg liker nøkkelost:-)

Skrevet

Nøkkelost er jo så godt da :) Så nei jeg blir IKKE med i den gruppen :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg også . Dere som ikke liker den kan la være å kjøpe den!

Skrevet

Ha ha ha... "Jeg hadde blitt så glad om dere kunne vise deres støtte og meldt dere inn i denne gruppen" -

jeg trodde det var noe seriøst, også er det motstandsgruppe mot NØKKELOST????? OMG..

 

Jeg syns nøkkelost er kjempedigg, så min støtte får du nok ikke ;-)

Skrevet

Smaken er som baken!

Skrevet

nix, nøkkelost puler i munnen som vi sier her jeg kommer fra... !!!

Skrevet

hehe.. lov å spørre da!!

 

Håper noen andre vil da =)

 

HI

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på nøkkelost! Namnamnam! Det var alltid obligatorisk på frokostbordet da jeg var lita!

 

Noen som vet om man får kjøpt nøkkelost i disse pakningene med ost i skiver???

 

Åååh... *sikle*

Skrevet

"Noen som vet om man får kjøpt nøkkelost i disse pakningene med ost i skiver???"

 

Det får man. Jeg fikk også lyst på nøkkelost nå, så takk til HI for tråden som minnet meg på hvor godt nøkkelost er!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...