Gå til innhold

jeg trenger pause.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg DØR!!

Husmo-husmoa-flere humødre- alle husmødrene. BAH!

Skule ønske mannen min sa: nå stikker du til fjells alene, så tar jeg snuppa litt. Om jeg ringer og hører om han kan hente henne etter jobb mens jeg blir igjen hos ei venninne hører jeg "jah" i en skuffet tone.

Jeg HATER å lage middag, jeg HATER å vaske opp, jeg HATER å støvsuge og jeg HATER å aldri ha meg selv

Dritt!

Jeg vet jeg er heldig som får være hjemme med henne, men i dag trenger jeg pause bare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man trenger litt pause innimellom. Ofte hjelper det å bare få noen timer for seg selv også unna unger og hus. :-)

Skrevet

Kan ikke du si til mannen din at han kan ta henne litt da? Kan ikke sitte på gjerdet å vente på at han skal ta intiativet, det er tross alt mannfolk vi snakker om,tihi:)

Skrevet

Du vet jo at jeg kjenner den følelsen der. jeg er enda mindre husmor enn deg og hater husarbeid masse. Ja, det er jo ingen hemmelighet.

Men tenk på dette, kokosyklus; nå er det juli og i august så begynner de i barnehagen. Det er ikke lenge til. Da kan du drikke en kopp kaffe i fred eller ta en vakt eller jobbe eller trene litt og så hente snuppa uten å være lei av alt. :)

Vi må bare få oss jobb først, he he:)

Skrevet

he he he, ja, tror vi hater like mye for tiden. Etter hva jeg leste på face hater du mer enn meg i sommer! Stakar r...

Dagene er fine de altså, men jeg begynner å bli rimelig lei av å ikke kunne sette på musikk uten å høre mas om lady gaga:) bla:=)

snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...