Løvinna30 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Innimellom er det litt slim når jeg tørker meg (gul, blank hvit) Det er ikke veeeldig mye. Men det er slim. Har vært sånn noen uker nå... hvor mye slim er det i slimproppen tro? kan det være deler av slimproppen som går, eller er det vanlig å ha slim i utfloden? har jo hatt det en good stund nå.. men tenker egentlig ikke så mye over det.. det er på en måte 'vanlig' for meg nå. kom bare til å tenke på at jueg skulle spørre her inne...
Gjest Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Da slimproppen går er du neppe i særlig tvil hehe den skal visst være lett gjenkjennelig! Slim er forhåpentligvis vanlig, har ganske mye av det selv også og jeg er "bare" 29 uker på vei hehe
LettBris Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har hatt dette siden uke 28 og hele veien. Er nå 40+4 og har det enda, og har ikke sett noe til selve "proppen" Ble fortalt at det er helt normalt.
M@msen Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har også hatt endel slim/utfold fra tidlig i svangerskapet, det er vanlig... Men nå de siste dagene, fikk jeg først (bekalger detaljene) en stor klase med seigt slim (nesten som winegummi) og dagene nå etterpå ¨så er det slim hver gang jeg er på do... Seigt nesten eggløsnings slim... Så håper at det er noe på gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå